رندر ویدیویی هواوی پی 40 پریمیوم

رندر ویدیویی هواوی پی 40 پریمیوم طراحی این پرچمدار را به تصویر می‌کشد

به تازگی یک رندر ویدیویی از هواوی پی 40 پریمیوم (Huawei P40 Premium) منتشر شده است؛ همچنین تصاویری که به نظر می‌رسد رندرهای خبری این گوشی باشند.

اخیرا هواوی پی ۴۰ پرو را در رنگ سبز نعنایی دیده بودیم. پیش‌تر هم عکسی از این گوشی در دنیای واقعی شکار شده بود. حالا اما در رندر ویدیویی زیر، می‌توانیم طراحی احتمالی هواوی پی ۴۰ پریمیوم را از زوایای مختلف ببینیم. همان‌طور که در این تصاویر نیز پیداست، نمایشگر دستگاه از هر چهار طرف دارای انحنا خواهد بود. حسگر اثر انگشت، زیر صفحه نمایش قرار خواهد داشت و دوربین سلفی دوگانه هم درون حفره‌ی کپسولی‌شکل جای می‌گیرد.

گوشی‌های سری P هواوی، با قابلیت‌های دوربین‌شان شناخته می‌شوند؛ پس اعضای خانواده P40 هم باید دوربین‌های توانمندی برای رقابت با گلکسی اس 20 اولترا داشته باشند. بر اساس آخرین گمانه‌زنی‌ها، پرچمدار سامسونگ مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 10 برابری خواهد بود. ظاهرا به همین دلیل، هواوی مدل جدیدی را با پسوند Premium به خانواده پی 40 اضافه خواهد کرد.

انتظار می‌رود هواوی پی ۴۰ پرو دارای دوربین چهارگانه باشد؛ اما ظاهرا مدل پریمیوم پنج دوربین در پنل پشتی خواهد داشت.

از دیگر مشخصات احتمالی، باید به چیپست 7 نانومتری کایرین 990 اشاره کنیم؛ همان تراشه‌ای که قدرت‌بخش هواوی میت 30 پرو هم هست. البته هواوی همچنان درگیر اختلافات خود با دولت آمریکاست و اخبار ضدونقیضی درباره تشدید یا تخفیف تحریم‌های آن شنیده می‌شود. باید ببینیم این ماجرا به کجا ختم خواهد شد.

رندر ویدیویی هواوی پی 40 پریمیوم

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*