تولید خودروهای رنو

تولید خودروهای رنو در ایران به صورت محدود از سر گرفته شد

تولید خودروهای رنو در ایران به صورت محدود آغاز شد. با ترخیص قطعات باقی مانده قبلی محصولات رنو از گمرک، امکان ساخت حدود 3 هزار دستگاه رنو ساندرو و پارس تندر فراهم شده است.

پس از پیگیری‌های فراوان از سوی گروه خودروسازی سایپا و شرکت پارس خودرو به عنوان تولیدکننده محصولات رنو در ایران، محموله قطعات باقی مانده قبلی محصولات رنو از گمرکات کشور ترخیص شد. با ترخیص این قطعات، شرکت پارس خودرو امکان تولید حدود 3 هزار دستگاه از خودروهای رنو ساندرو و پارس تندر را خواهد داشت و خودروهای تولید شده به ترتیب زمانی ثبت نام مشتریان به آنها تحویل داده می‌شود تا به این صورت به بخشی از تعهدات معوقه عمل شود.

همکاری قطعه‌سازان داخلی در تولید خودروهای رنو

همچنین اعلام شده که با تلاش‌های صورت گرفته برای تکمیل برخی از قطعات ناقص این خودروها، برخی از قطعه‌سازان داخلی همکاری کرده‌اند و تعدادی از این قطعات به صورت بومی در کشور تولید شده و در ساخت خودروهای مذکور استفاده خواهد شد. به این ترتیب فعلا امکان تولید محدود محصولات رنو در کشور فراهم شده و حداقل بخشی از تعهدات معوقه به ترتیب اولویت ثبت نام به مشتریان تحویل داده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این قطعات چندسال در گمرک احتکار شدند تا شاهد افزایش چندین برابری قیمتها باشیم
    ماشاءالله هر یک‌مان صدتا دشمن را حریفیم

  2. همون اولم ترخیص شده بودن خودشون از قصد تحویل نمیدادن دست مشتری .مثل همین کم کردن سهمیه سوخت از رو کارت سوخت که نازلو میزاری وقتی نوشت کارتو بردارید هم وقتی برمیداری دو سه لیتر کم میشه .دزدی شاخ دم که نداره