گوشی نوکیا 9.2

احتمال تجهیز گوشی نوکیا 9.2 به سنسور دوربین زیر نمایشگر

گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد نوکیا در حال آزمایش سنسور دوربین زیر نمایشگر در گوشی نوکیا 9.2 (Nokia 9.2) است و احتمال دارد پرچمدار جدیدش را با بهره‌گیری از این فناوری جذاب روانه‌ی بازار کند.

اچ ام دی گلوبال قصد دارد گوشی هوشمند پرچمدار نوکیا را با امکانات و فناوری‌های بهتری در سال 2020 روانه‌ی بازار کند. این بدان معناست که جدیدترین گوشی این شرکت که در پاییز عرضه می‌شود٬ از تراشه‌ی اسنپدراگون 865 که در دیگر گوشی‌های پرچمدار بازار به کار می‌رود٬ قدرت خواهد گرفت. اما دلیل این تاخیر در عرضه می‌تواند به یک دلیل باشد: استفاده از سنسور دوربین زیر نمایشگر در این گوشی است. بر اساس گزارش‌های رسیده از منابع قابل اعتماد٬ به نظر می‌رسد اچ ام دی مشغول آزمایش این فناوری روی گوشی نوکیا 9.2 است.

دیگر شرکت‌ها نیز در مورد استفاده از این فناوری صحبت‌هایی را کرده‌اند. به طور مثال اوپو پیش‌نمایشی از این فناوری را ارائه کرده بود٬ ولی مشخص نیست چه زمانی یک گوشی هوشمند تجاری با چنین فناوری را عرضه کند. شاید اچ ام دی گلوبال بتواند اولین شرکتی باشد که مشتریان را به این آرزو می‌رساند. با این حال٬ هنوز هیچ عکس یا پتنتی از سوی نوکیا را در مورد این شاهکار صنعت طراحی ندیده‌ایم. از این گذشته٬ «آزمایش» همیشه به این معنا است که شاید عملکرد ناصحیح باعث پشیمانی از استفاده شود.

نوکیا برای قاب پشتی گوشی مدل ۹.۲ خود از ارائه‌ی چند دوربین پشتی که در مدل نوکیا ۹ دیده بودیم چشم‌پوشی خواهد کرد و ترجیح می‌دهد یک طراحی مرسوم‌تر را برگزیند. بنابراین٬ شاید دوربین جلوی پنهان بتواند تمایز خوبی بین نوکیا ۹.۲ و دیگر محصولات بازار به وجود آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عالی اگه بتونه این محصول را تجاری سازی کنه انوقت قیافه بنجل سازهای چینی دیدنی تر میشه