محصول جدید ایران خودرو

دو محصول جدید ایران خودرو در دهه فجر 98 رونمایی می‌شود

دو محصول جدید ایران خودرو در دهه فجر رونمایی می‌شود. شرکت خودروسازی ایران خودرو قصد دارد جدیدترین خودروهای خود را با همکاری قطعه‌سازان داخلی به مشتریان عرضه کند.

مازیار بیگلو، دبیر انجمن قطعه‌سازان در گردهمایی جهادگران عرصه تولید و خودکفایی اظهار کرد شرکت ایران خودرو در دهه فجر 98 از دو خودروی جدید رونمایی می‌کند. به گفته بیگلو، زنجیره تامین و قطعه‌سازان در رونمایی این محصولات جدید شریک هستند. وی همچنین از مدیرعامل ایران خودرو برای اصلاح قیمت قطعات و پرداخت عادلانه مطالبات قطعه‌سازان تشکر کرد.

دبیر انجمن قطعه‌سازان داخلی در ادامه افزود تحریم‌ها را شکست داده‌ایم و تا آخر در کنار خودروسازان هستیم. او اضافه کرد در سال جاری، جامعه ظرفیت افزایش قیمت خودرو را ندارد. قیمت مواد اولیه منطقی و عقلانی نیست و باید با قیمت تمام شده این مواد به ما داده شود تا هزینه‌های تولید منطقی شود. بیگلو در پایان تاکید کرد هر زمان قیمت خودرو افزایش پیدا کرده، نارضایتی مردم از کیفیت هم بیشتر شده است.

جزئیات محصول جدید ایران خودرو

از سوی دیگر، فرشاد مقیمی، مدیرعامل شرکت ایران خودرو هم عرضه خودروهای ملی جدید به بازار ایران را تایید کرد و گفت علاوه بر دو محصول آماده رونمایی در ایران خودرو، محصول «دنای اتوماتیک» هم در دهه فجر امسال رونمایی می‌شود و تا سه ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد. مقیمی در ادامه افزود دو خودروی پژو 206 و پژو 207 هم با سقف شیشه‌ای با نام پاناروما آماده است که رونمایی و به مردم تحویل داده شود. این دو خودرو از فروردین‌ماه جزو تعهدات ایران خودرو برای تحویل به مشتریان است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. لطفا محصول جدید نگویید به آدم بر می خوره. بعد از این همه سال مونتاژ کاری باز هم آرم پژو داره. قرارداد با فرانسوی ها مینویسین انتقال فناوری و تکنولوژی پیشکش لااقل مثل چینی ها یه برندی از خودتون هم تولید کنید. خسنه شدیم از بس آرم پژو و ظاهر تکراری دیدیم. از چینی ها کمتر که نیستین.
    امیدوارم هرچه زودتر مدیران و آدمهای جدید در خودروسازی پیدا بشه. دولت اصولگرا و اصلاح طلب فرقی نمیکنه خودروسازی ما مشکل دارد.

  2. آخه محصولات عهد عتیق پژو به چه دردی میخوره ؟؟؟!! کلی پول هم بابتش قرار از مردم بگیرند. بمیرید بابا!

  3. محصول جدیدی من نمیبینم فقط یه آپشن بهش اضافه شده برای گوش بریدن مردم همین .شما هم که تیتر میزنی دو محصول جدید یا سوادش و نداری یا چیزی ار ماشین نمیدونی . بهت بر خورد منتشر نکن فقط سوادتو ببر بالا هر چیزی میگن به عنوان ناشر روش فکر کن