گلکسی A51 5G

سامسونگ گلکسی A51 5G در گیک‌بنچ رویت شد

گوشی سامسونگ گلکسی ای 51 5 جی (Samsung Galaxy A51 5G) به تازگی در گیک‌بنچ ظاهر شده است. گلکسی A51 5G را باید دومین گوشی سامسونگ از سری A با پشتیبانی از 5G دانست.

گوشی سامسونگ گلکسی ای 51 حدود یک ماه پیش معرفی شد. این مدل در مقایسه با محبوب‌ترین میان‌رده سامسونگ از سری A طی سال دو اخیر یعنی گلکسی ای 50 پیشرفت‌های قابل توجهی داشت. بر اساس اخباری که به تازگی به دستمان رسیده، به زودی مدل 5G گلکسی ای 51 نیز عرضه خواهد شد.

به تازگی گوشی هوشمندی با شماره مدل SM-A516N در بنچمارک Geekbench ظاهر شده که به عقیده تحلیلگران، به سامسونگ گلکسی A51 5G تعلق دارد. مهمترین ویژگی‌های آن را باید قدرت گرفتن از تراشه اگزینوس 980، داشتن 6 گیگابایت رم و مجهز شدن به اندروید 10 به صورت پیش‌فرض اعلام کرد. گفتنی است اگزینوس 980 تراشه‌ای پرچمدار نیست، اما نخستین چیپست موبایل سامسونگ با مودم 5G یکپارچه محسوب می‌شود.

گلکسی A51 5G

در Geekbench اشاره‌ای به دیگر مشخصات فنی گوشی نشده است، اما بر اساس شایعات قبلی، ظرفیت داخلی آن 128 گیگابایت خواهد بود. انتظار داریم به زودی اطلاعات بیشتری درباره مدل جدید گلکسی ای 51 با پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل، منتشر شود.

سامسونگ گلکسی ای 90 5 جی اولین گوشی خارج از دو سری پرچمدار S و Note با پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل بود. این گوشی را باید یک نیمه پرچمدار دانست، به طوری که به تراشه‌ای بالارده مجهز شده و در عین حال از نمایشگری معمولی استفاده می‌کند! با عرضه آن، امکان بهره بردن از سرعت فوق‌العاده شبکه موبایل 5G برای کاربران بیشتری امکان‌پذیر شد، چرا که تا قبل از آن، همه گوشی‌سازان از مودم‌های 5G فقط در پرچمدارانشان استفاده کرده بودند. از نظر قیمت، گلکسی A51 5G وضعیت بهتری در مقایسه با گلکسی A90 5G داشته و خرید آن برای گستره بیشتری از کاربران امکان‌پذیر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*