قرعه کشی همراه اول

برگزاری مسابقه و قرعه کشی همراه اول به مناسبت دهه فجر 98

شرکت همراه اول به مناسبت روزهای دهه فجر 98، قرعه کشی هیجان‌انگیزی را برگزار می‌کند و روزانه به ده نفر 500 هزار تومان جایزه می‌دهد. در ادامه با جزئیات این قرعه‌کشی آشنا می‌شوید.

همراه اول به مناسبت دهه فجر یک مسابقه پر از جایزه برگزار می‌کند. اپراتور اول ارتباطی کشورمان در ده روز دهه فجر 98، روزانه به ده نفر جایزه می‌دهد. در این مسابقه در ایام دهه فجر از بین تمام فالوورها یا دنبال کنندگان صفحه اینستاگرامی همراه اول قرعه‌کشی می‌شود و روزی 10 نفر جایزه 500 هزار تومانی را دریافت می‌کنند.

نحوه شرکت در قرعه کشی همراه اول

بنابراین برای شرکت در قرعه‌کشی همراه اول کافی است صفحه این اپراتور در اینستاگرام به نشانی hamrah_e_aval@ را دنبال کنید. همچنین دوستانتان را زیر پست مربوط به همین قرعه‌کشی در صفحه اینستاگرامی همراه اول منشن کنید، چرا که قرار است از بین کامنت‌های این پست نیز 5 نفر برنده جایزه 500 هزار تومانی شوند.

گفتنی است همراه اول در دهه فجر 98 در صدد برگزاری یک قرعه‌کشی بزرگ‌تر با جایزه‌های بیشتر نیز هست که به زودی جزئیات این قرعه‌کشی اعلام می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. مسابقه‌ای که شرکت در آن، مستلزم هزینه باشد: قمار + کلاهبرداری = حرام
    در اینجور موارد، برآورد درآمدها بیش از جوایز است؛ و کاهش درآمد = کاهش جوایز
    لذا یا اصلاً قرعه‌کشی/جایزه‌ای در کار نبوده و کسی پیگیر و پاسخگو نیست و یا اگر باشد هم:
    خرج که از کیسۀ مهمان بوَد، حاتم طائی شدن آسان بوَد

  2. هیچکس شرکت نکنه . این مسابقه نیست . مثل ارزش افزوده یه نوع دزدیه . شرکت که کردید بعد متوجه میشید مبلغ زیادی از شارژ پولیتون به باد هوا میره و میره تو جیب آقایون .

  3. همش ی عده خاص رو برنده میکنن و من تا حالا از نزدیکانم ندیدم کسی برنده شده باشه