رینگتون جدید گلکسی اس 20 سامسونگ

آن سوی افق؛ رینگتون جدید گلکسی اس 20 سامسونگ را بشنوید

در اینجا می‌توانید رینگتون جدید گلکسی اس 20 سامسونگ به نام آن سوی افق (Over the Horizon) را بشنوید. سامسونگ برای خلق این اثر٬ از صداهای موجود در طبیعت استفاده کرده است.

آن سوی افق (Over the Horizon) از سال ٬2011 زمانی که گوشی گلکسی اس 3 به بازار آماد به رینگتون پیشفرض گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ تبدیل شد. از آن زمان٬ ملودی این رینگتون سالانه به‌روز می‌شود تا تغییرات سریالی سری گلکسی را انعکاس دهد. این به‌روزرسانی همیشه همراه با عرضه‌ی پرچمداران جدید گلکسی سامسونگ اتفاق می‌افتد و در حالی که تنها یک هفته تا رونمایی از نسل جدید این محصولات باقی مانده٬ سامسونگ رینگتون جدید گلکسی اس 20 را با عنوان آن سوی افق منتشر کرد.

رینگتون جدید گلکسی اس 20 سامسونگ

 

سامسونگ این رینگتون را بر پایه‌ی تم الهام گرفته از اقیانوس در گوشی‌های سال گذشته‌ی سری گلکسی اس 10 و نوت 10 همراه با طیف کاملی از صداهای طبیعی ساخته است و می‌گوید هدف از تنظیم مجدد این رینگتون٬ دادن آرامش به شما صرف نظر از سن و سلیقه‌ی موسیقی‌تان است. سامسونگ در متن تبلیغاتی خود می‌گوید این آهنگ‌ها ترکیب خوشایندی از تغییر مداوم ادوات با حداقل رساندن صدای مصنوعی  و ترکیب آن‌ها با طبیعت هستند.

سامسونگ برای به دستیابی به همکاری هماهنگ جهان طبیعی با تمام شکوه و جلالش٬ مونوکوردهایی را در موقعیت‌های مختلف طبیعت قرار داده است تا از قدرت طبیعت برای موسیقی خود استفاده کند.

مونوکوردها با بهره‌گیری از نیروی طبیعی آب جاری٬ با مکانیزم مبتنی بر قرقره و روتور عمل می‌کنند. وقتی این مکانیزم می‌چرخد٬ مونوکوردها را وادار می‌کند تا رشته‌های مربوطه‌ی خود را به ترتیب صحیحی بکشند. نتیجه‌ی موسیقیایی حاصل از این ویژگی منحصر به فرد٬ فقط از بازی طبیعت به دست می‌آید.

فراتر از ملودی مونوکورد٬ سامسونگ از صداهایی مانند حرکت آب و جیک جیک پرندگان نیز بهره برده است و استفاده از عناصر الکترونیکی را به حداقل رسانده تا ارتباط حداکثری را بین شنونده با صداهای آرامبخش طبیعت ایجاد کند.

انتظار می‌رود نسخه‌ی جدید موسیقی آن سوی افق سامسونگ همراه با گوشی‌های گلکسی اس ٬20 اس 20 پلاس و اس 20 اولترا که 22 بهمن ماه در رویداد Unpacked رونمایی می‌شوند٬ در دسترس کاربران قرار گیرد. شما هم مثل ما از شنیدن رینگتون جدید گلکسی اس 20 سامسونگ لذت بردید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*