قاب های رسمی گلکسی اس ۲۰

رونمایی از قاب های رسمی گلکسی اس ۲۰ سامسونگ

با افشاگری‌های فراوانی که صورت گرفته، چیز زیادی از مشخصات خانواده Galaxy S20 سامسونگ ناشناخته باقی نمانده است. حالا اما برای اولین بار می‌توانیم قاب های رسمی گلکسی اس ۲۰ را نیز ببینیم.

این تصاویر، چهار نسخه از قاب های رسمی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ را نشان می‌دهند. روی یک نسخه از آن‌ها، چراغ‌های  LED وجود دارد که هنگام دریافت نوتیفیکیشن، روشن می‌شوند. یک نسخه دیگر، دارای پایه جمع‌شونده است و می‌توانید به کمک آن، دستگاه را روی میز بگذارید و فیلم تماشا کنید. ظاهرا گزینه چرمی هم برای علاقه‌مندان، موجود است.

همچنین دو نوع فلیپ کاور (قاب عقب و کاور جلو) با طراحی متفاوت وجود خواهد داشت. روی یکی از آن‌ها، نوار عمودی شفافی دیده می‌شود که برای قابلیت Always-On کاربرد دارد و اطلاعاتی مانند ساعت یا اعلان‌ها از آنجا قابل مشاهده است. به نظر می‌رسد جنس پارچه‌ای داشته باشد؛ اما اگر پلاستیکی باشد هم متعجب نخواهیم شد.

فلیپ کاور دوم که برای محصولات قبلی سامسونگ نیز ارائه شده بود، ساعت را با نورهایی نشان می‌دهد که الگوی نقطه‌ای دارند. البته نوتیفیکیشن‌ها را بدون باز کردن کاور نمی‌توانید ببینید. این قاب حداقل در چهار رنگ خاکستری، سفید، صورتی و آبی عرضه خواهد شد.

تمام این قاب‌های محافظ، متعلق به ارزان‌ترین عضو خانواده هستند؛ اما احتمالا کاربران گلکسی اس 20 پلاس و اس 20 اولترا نیز به همین وسایل جانبی دسترسی خواهند داشت. انتظار می‌رود قیمت قاب‌ها از 25 دلار آغاز شود و برای نسخه‌های دارای LED، به 50 دلار برسد.

قاب های رسمی گلکسی اس ۲۰

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. معمولین و قبلا روی بقیه گوشی ها دیده بودیمشون