گوشی اقتصادی ویوو Y91C

گوشی اقتصادی ویوو Y91C با یک نمایشگر و باتری بزرگ معرفی شد

گوشی اقتصادی ویوو Y91C با قیمتی کمتر از 120 دلار٬ نمایشگر و یک باتری بزرگ معرفی شد. در ادامه با سایر مشخصات فنی و قیمت گوشی ویوو وای 91 سی بیشتر آشنا شوید.

کمپانی ویوو نسخه‌ی جدیدی از گوشی وای 91 را معرفی کرد. این گوشی که ویوو Y91C نام دارد٬ در واقع نسخه‌ی بنگلادشی گوشی Y91i است که در هند به فروش می‌رسد.

این دیوایس شرکت ویوو به یک نمایشگر غول پیکر 6.22 اینچی اچ دی پلاس با یک بریدگی قطره‌ای شکل برای میزبانی از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تجهیز شده است. این دوربین سلفی همچنین تنها ابزار احراز هویت دیوایس است٬ بدان معنا که خبری از اسکنر اثر انگشت روی آن نیست. روی قاب پشتی نیز یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با بهره‌گیری از یک فلاش LED حضور دارد.

گوشی اقتصادی ویوو Y91C

تراشه‌ی هلیو پی 22 در قلب تپنده‌ی این گوشی چینی قرار دارد که با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه است و شما می‌توانید این فضا را با به لطف یک اسلات کارت حافظه میکرو اس دی ارتقاء ببشخید.

در بخش نرم افزاری٬ ما رابط کاربری Funtouch OS 4.5 مبتنی بر اندروید 8.1 را داریم. یک باتری 4030 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تأمین انرژی گوشی را بر عهده دارد که توسط یک درگاه قدیمی میکرو یو اس بی شارژ می‌شود. یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون٬ بلوتوث نسخه 5 و رادیو FM از دیگر قابلیت‌های ویوو وای 91 سی هستند.

قیمت ویوو Y91C

گوشی پایین رده جدید شرکت ویوو در دو رنگ مشکی و آبی و با قیمت 117 دلاری به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*