هواوی میت ایکس اس

احتمالا هواوی میت ایکس اس از قابلیت شارژ سریع 65 واتی بهره خواهد برد

شواهد حاکی از آن است که هواوی میت ایکس اس به عنوان محصول جدید این غول تکنولوژی چینی از فناوری شارژ سریع 65 واتی به صورت بهینه شده بهره خواهد برد.

شرکت‌های فعال در بازار با توسعه فناوری‌های ویژه شارژ، به سمت کوتاه‌تر کردن مدت زمان شارژ باتری گوشی های هوشمند و افزایش عملکرد می‌روند. در حال حاضر، فناوری‌های شارژ سریع در گوشی های هوشمند شرکت‌های مختلف وجود دارد.

می‌توان گفت شرکت هواوی در این حوزه، جزو کمپانی‌های پیشتاز بازار محسوب می‌شود. در حال حاضر تعداد زیادی از گوشی‌های هوشمند هواوی به تکنولوژی شارژ سریع با عنوان SuperCharge مجهز هستند؛ اما به نظر می‌رسد این پایان راه توسعه فناوری شارژ سریع نخواهد بود.

ماه گذشته میلادی، اطلاعاتی درباره یک گوشی هوشمند جدید هواوی مجهز به فناوری ارتباطی 5G منتشر شد. در حال حاضر این گوشی با کد TAH-AN00m شناخته می‌شود، به گفته بسیاری از کارشناسان محصول نهایی با عنوان Huawei Mate Xs عرضه خواهد شد. Huawei Mate Xs که به احتمال زیاد مدل به‌روز شده‌ی اولین گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر هواوی یعنی هواوی میت ایکس است، قابلیت‌های ممتازی را برای کاربران به همراه دارد.

شارژ سریع 65 واتی در هواوی میت ایکس اس

در جدیدترین خبرهای منتشر شده درباره این محصول، اعلام شده نسل جدید فناوری شارژ سریع هواوی (از نوع 65 واتی) در این گوشی استفاده خواهد شد. طبق گزارش‌ها، سر شارژر 65 واتی هواوی، تنها 92 گرم وزن دارد که به مراتب کم‌تر از وزن 160 گرمی شارژر 65 واتی در Huawei MateBook 14 2020 است.

هواوی میت ایکس اس

از سوی دیگر، جزئیات منتشر شده در انجمن توسعه‌دهندگان XDA حکایت از آن دارد که گوشی هوشمند جدید هواوی، با موفقیت تاییدیه رگولاتوری چین یعنی CCC را دریافت کرده است. این تاییدیه که برای محصولی با کد TAH-AN00m به ثبت رسیده،به معنی پشتیبانی از فناوری 5G و قابلیت شارژ سریع 65 واتی است.برای مقایسه، در نظر داشته باشیم که Huawei Mate X از فناوری شارژ سریع 55 واتی پشتیبانی می‌کند.

فناوری SuperCharge از نوع 22.5 واتی هواوی حدود سه سال قبل، پیشتاز بازار بود. هواوی برای اولین بار در Huawei Mate 10 Pro اولین نسل SuperCharge از نوع 22.5 واتی را استفاده کرد؛ فناوری که می‌توانست باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی این محصول را در مدت زمان 80 دقیقه، به طور کامل از صفر تا 100 درصد شارژ کند. با استفاده از این شارژر، می‌توان در مدت زمان 30 دقیقه  گوشی را از صفر تا 58 درصد شارژ کرد. این عملکرد، در حال حاضر نیز قابل قبول ست. در ادامه قابلیت سوپرشارژ 40 واتی در محصول Huawei Mate 20 Pro توانست نظرها را به خود جلب کند.

گفته می‌شود امکان استفاده از این شارژر جدید برای دیگر گوشی‌های هوشمند هواوی نظیر Mate X، Mate 30 و P30 Pro وجود خواهد داشت. البته طبیعی است که تفاوت‌هایی در سرعت واقعی شارژ، به دلیل به‌کارگیری پروتکل‌های متفاوت وجود داشته باشد.

هواوی میت ایکس اس

خبرهای منتشرشده نشان می‌دهندHuawei Mate Xs به تراشه Huawei Kirin 990 5G و تغییرات دیگری جهت بهبود تجربه کاربران مجهز خواهد شد. با این مشخصات، می‌توان این گوشی یکی از خلاقانه‌ترین گوشی های هواوی دانست که باید منتظر معرفی رسمی آن باشیم.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*