مایکروسافت آفیس جدید برای اندروید؛

مایکروسافت آفیس جدید برای اندروید؛ ورد،‌ اکسل و پاورپوینت در یک اپلیکیشن

مایکروسافت آفیس جدید (Office Microsoft 2020) برای اندروید منتشر شد. در این نسخه، اپلیکیشن‌های ورد، اکسل و پاورپوینت را می‌توانید در قالب یک اپلیکیشن واحد در اختیار داشته باشید.

سه ماه پس از آزمایش و انتظار، مایکروسافت آفیس جدید هم اکنون برای همه در دسترس قرار گرفته است. ما اکنون می‌توانیم نسخه‌ی جدید Office مایکروسافت را برای پلتفرم اندروید دانلود کنیم. البته در حال حاضر فقط برای گوشی‌های هوشمند موجود است و کاربران تبلت‌ها نمی‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

آفیس 2020 برای اندروید، ترکیبی از تمام اپلیکیشن‌های این شرکت در یک اپلیکیشن است. بنابراین برای استفاده از آن‌ها نیاز نیست اپلیکیشن‌های جداگانه‌ای را دانلود کنید. این به معنای حضور اپلیکیشن ورد، اکسل و پاورپوینت در یک اپلیکیشن واجد است.

مایکروسافت آفیس جدید ؛ همه در یکی

مایکروسافت آفیس جدید برای اندروید؛

سایز دانلود این برنامه 90 مگابایت است و با حدود 400 مگابایت فضا، اپلیکیشن‌های سری آفیس شامل Word، Excel و PowerPoint را همراه با Office Lens برای اسکن اسناد و OneNote برای یادداشت‌برداری در اختیار کاربران می‌گذارد. مایکروسافت بهترین مجموعه‌ی اداری رایگان که تاکنون در یک دستگاه اندرویدی یافت شده را به ما ارائه می‌کند. آن کامل‌ترین و پرتابع‌ترین در نوع خود است. ما می‌توانیم اسناد، صفحات گسترده (اسپریدشیت)،‌ ارائه‌ها، یادداشت‌هایی را بسازید، اسناد را اسکن کنید و در یک فایل PDF ذخیره کنید یا یک عکس یا سند را به یک فایل PDF تبدیل کنیم. همه‌ی این برنامه‌ها با OneDrive یا SharePoint یکپارچه شده‌اند تا بتوانید نسخه‌های پشتیبان در فضای ابری تهیه کنید.

مایکروسافت آفیس برای اجرا مستلزم اندروید 6.0 به بالاتر، حداقل 1 گیگابایت رم و بیش از 400 مگابایت فضای ذخیره‌سازی آزاد برای نصب است. این برنامه فضای بسیار کمتری نسبت به زمانی دارد که شما باید جداگانه آن‌ها را یک به یک دانلود کنید.

  • پرکاربردترین ابزار برای کار با اسناد، صفحات گسترده و ارائه‌ها، همه در یک اپلیکیشن واحد
  • ساخت، ویرایش و کار با اسناد آفیس با یکدیگر به صورت همزمان
  • استفاده از تم‌های آماده برای ساخت رزومه، گزارش بودجه،‌ ارائه‌ها و دیگر اسناد
  • ذخیره‌ی آسان، دسترسی و جستجو برای ورد، اکسل و پاورپوینت. فایل‌های ذخیره شده در فضای ذخیره‌سازی ابری شخصی شما، در دیوایس شما یا در سراسر سازمان شما

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هنوز استفاده‌ نکردم تازه میخام نصب کنم