سامسونگ گلکسی Z فلیپ

موتورولا RAZR در حد رقابت با سامسونگ گلکسی Z فلیپ نیست!

وب سایت The Verge طی انتشار یک مقاله مدعی شد سامسونگ گلکسی Z فلیپ بسیار بهتر از گوشی موتورولا RAZR است. به عبارتی موتورولا ریز حتی با گلکسی زد فلیپ قابل مقایسه نیست!

در حال حاضر فقط دو گوشی هوشمند منطعف و تاشونده به صورت عمودی در بازار وجود دارد. بر اساس اولین ارزیابی‌ها بعد از معرفی دو گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ و موتورولا ریزر، به نظر می‌رسد برخی ایرادات مربوط به گوشی متعلق به شرکت زیر مجموعه لنوو، موتورولا، توسط غول کره‌ای تکرار نشده است. حداقل این موضوع عقیده وب سایت The Verge است. وب سایت The Verge گوشی منعطف جدید سامسونگ را نسبت به مدل مشابه آن از شرکت موتورولا بسیار برتر می‌داند.

سامسونگ در روز بیست و دوم بهمن، چهار گوشی هوشمند شامل گلکسی اس 20 اولترا، مجهز به نمایشگر 6.9 اینچی و دوربین 108 مگاپیکسلی، معرفی کرد. این گوشی با وجود هیجان‌انگیز بودن، به کاربران شوک وارد نکرد، شوکی که بعد از سال‌ها یکنواختی در دنیای موبایل شدیدا منتظر آن هستند.

از طرفی بعد از 8 سال انتظار برای معرفی اولین گوشی انعطاف پذیر دنیا، بزرگترین گوشی‌ساز جهان با عرضه سامسونگ گلکسی فولد همه را ناامید کرد؛ همه کاربران بعد از خرید گجت اندرویدی منعطف سامسونگ مجبور به پس دادن آن به شرکت به خاطر مشکلات متعدد شدند. اگرچه انتظار می‌رود این ناامیدی با عرضه گوشی Galaxy Z Flip برطرف شود، اما وقتی گلکسی زد فلیپ سامسونگ هم از وسط شکست، زنگ خطر به صدا درآمد.

برتری محض سامسونگ گلکسی Z فلیپ از رقیب خود

سامسونگ گلکسی Z فلیپ

با این حال در جریان کنفرانس اخیر سامسونگ، بیشترین چیزی که توجه حاضران را به خود جلب کرد، کیفیت ساخت گلکسی زد فلیپ بود. به نظر می‌رسد شرکت، از شکست‌ قبلی خود درس گرفته و یک گوشی انعطاف پذیر بی‌نقص عرضه کرده است. انتظار داریم مشکل اخیر در شکستن گوشی از وسط، مربوط به یک استثنا بوده باشد.

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم سامسونگ گلکسی Z فلیپ استفاده از یک شیشه منعطف در نمایشگر آن محسوب می‌شود. این در حالی است که در سامسونگ گلکسی فولد از پلاستیک انعطاف پذیر استفاده شده بود. در ساخت موتورولا ریزر نیز از همین روش استفاده می‌شود.

تا شدن به صورت عمودی، به عقیده کاربران، بیشتر جلب توجه می‌کند. در اولین گوشی تاشوی سامسونگ، گوشی از وسط به صورت افقی تا می‌شد. از نظر نظر دو گوشی سامسونگ و موتورولا برابری می‌کنند.

وب سایت The Verge عقیده دارد با وجود معرفی موتورولا ریزر پیش از سامسونگ گلکسی Z فلیپ، پرچمداری گوشی‌های منعطف در دست محصول سامسونگ قرار نداشته و محصول موتورولا، نماینده گجت‌های انعطاف‌پذیر نیست. همچنین شرکت کره‌ای منابع و تجربه بسیار بیشتری در اختیار داشته و در آینده، محصولات قوی‌تری در این دسته‌بندی عرضه خواهد کرد. وب سایت The Verge عقیده دارد موتورولا RAZR حتی در حد رقابت با سامسونگ گلکسی Z Flip نیست!

نمی‌توان این موضوع را یک برداشت شخصی نویسنده و تحلیلگر وب سایت The Verge دانست، چرا که یک واقعیت محض است! با دست گرفتن دو گوشی نام برده و چند دقیقه کار کردن با آن‌ها، به برتری محض گلکسی زد فلیپ اعتراف خواهید کرد. استفاده از باتری بزرگتر، دوربین بهتر، پردازنده سریع‌تر، نمایشگر شیشه‌ای و پشتیبانی از شارژ وایرلس سبب می‌شود علاوه بر کیفیت در طراحی و ظاهر، از نظر مشخصات فنی نیز گوشی سامسونگ در وضعیت بهتری از رقیبش قرار بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*