موستانگ مک 1 هیتمن

موستانگ مک 1 هیتمن معرفی شد؛ با این غول 1000 اسب بخاری آشنا شوید

موستانگ مک 1 هیتمن معرفی شد. این خودرو که سفارشی‌سازی شده از مدل 1969 است، اکنون از قدرت 1000 اسب بخاری بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

هنگامی که یک شرکت خودروسازی برای محصول خود نام هیتمن را انتخاب می‌کند، قطعا باید برای انتخاب چنین نام بزرگی ویژگی‌های هیجان‌انگیزی را ارائه دهد که در ادامه متوجه خواهیم شد انتخاب نام هیتمن برای فورد موستانگ مک 1 مدل 1969 انتخاب درستی بوده است. البته باید بدانید شرکت کوچ بیلدر Classic Recreations این خودرو را به تولید رسانده و این مک 1 تولید شده نخستین بخش از توافق انحصاری با فورد است که بر اساس این توافق، موستانگ‌های نمادین Boss 429 و 302 نیز تولید خواهند شد.

مشخصات موستانگ مک 1 هیتمن

موستانگ مک 1 هیتمن

طراحان برای تولید این خودرو از همان بدنه اصلی موستانگ مک 1 استفاده کردند. این خودرو از موتور 8 سیلندر توئین توربوی کایوت فورد بهره می‌برد که با اعمال تغییرات گسترده اکنون قادر به تولید قدرت 1000 اسب بخاری است. گیربکس 6 سرعت دستی ترمک نیز قدرت تولید شده از موتور را به چرخ‌ها انتقال می‌دهد. از سایر ویژگی‌های جدید این خودرو باید به کالیپرهای ترمز با 6 پیستون و روتورهای سوراخ‌دار، لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت 2، رینگ‌های 18 اینچی، سیستم فرمان راک اند پینیون و سیستم تعلیق جدید اشاره کرد.

موستانگ مک 1 هیتمن

طراحان رنگ بدنه خاکستری و مشکی را برای این خودرو در نظر گرفتند و در قسمت‌های جلو و عقب نیز از اسپویلرهای جذابی استفاده شده است. کابین بسیار متحول شده و در آن شاهد پانل‌های TMI موستانگ و رول بار جدید، پشت آمپرهای جدید، کمربند ایمنی با 5 نقطه اتصال، فرمان آلومینیومی، بلندگوها و ساب ووفرهای بهتر، سیستم صوتی JVC و سیستم تهویه مطبوع هستیم.

تصاویر موستانگ مک 1 هیتمن

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام ببخشید اون mk که پشت اسم ماشین اومده مخفف مارک (mark) هست اصلاح کنید لطفا ممنون.