شیائومی می 10 پرو

امتیاز شیائومی می 10 پرو در AnTuTu بعد از آپدیت جدید افزایش پیدا کرد

به تازگی آپدیت نرم افزاری جدیدی با هدف بهبود عملکرد گوشی برای Xiaomi Mi 10 و Xiaomi Mi10 Pro منتشر شده است. با دریافت آن، امتیاز شیائومی می 10 پرو در AnTuTu شدیدا بهبود پیدا کرد.

کمتر از یک ماه بعد از معرفی شیائومی می 10 و شیائومی می 10 پرو، یک آپدیت نرم افزاری برای آن‌ها عرضه شد. سیستم ورژن دو گوشی بعد از دریافت به‌روزرسانی جدید V11.0.7.0.QJACNXM خواهد شد. علاوه بر رفع یک سری ایرادات مربوط به اتصالات بدون سیم، به وسیله دریافت آپدیت جدید، عملکرد گوشی بهبود قابل توجهی پیدا می‌کند. بعد از دریافت این آپدیت، امتیاز شیائومی می 10 پرو در AnTuTu به شکلی عجیب افزایش پیدا کرد.

امتیاز پرچمدار تازه وارد شرکت شیائومی در AnTuTu به طور دقیق برابر 605,783 است. این رقم، از امتیازی که گوشی بعد از رونمایی و قبل از دریافت به‌روزرسانی جدید دریافت کرده بود، بسیار بیشتر است. مدیر بخش بازاریابی شیائومی اعلام کرد گوشی‌های پرچمدار جدید این شرکت از خانواده Mi 10، با هدف ارائه توان پردازشی بسیار بالا ارائه شدند، به همین دلیل از قبل، کسب امتیاز بالا توسط آن‌ها در بنچمارک‌های مختلف پیش‌بینی شده بود. شرکت در تلاش است در آپدیت‌های نرم افزاری بعدی، توان پردازشی دو گوشی را باز هم بالاتر ببرد.

امتیاز شیائومی می 10 پرو در AnTuTu

امتیاز شیائومی می 10 پرو در AnTuTu

مدیر بخش بازاریابی شرکت شیائومی سپس امتیاز گوشی را بعد از اتصال پایه‌ خنک‌کننده جدید این شرکت تست کرد. مهمترین ویژگی این پایه‌خنک‌کننده به عنوان یکی از لوازم جانبی شیائومی می 10 و شیائومی می 10 پرو، اکتیو کولینگ (خنک‌کنندگی فعال) محسوب می‌شود. با این کار، امتیاز پرچمدار Xiaomi مجددا افزایش پیدا کرد و به 610,627 رسید.

امتیاز شیائومی می 10 پرو در AnTuTu

اکتیو کولینگ در مقایسه با پسیو کولینگ عملکرد بهتری داشته و قادر است تنها طی 1 دقیقه، دمای دستگاه را تا 10 درجه سانتیگراد کاهش بدهد. بدنه خنک‌کننده جدید شیائومی دارای 5 پره بوده و با سرعت 6 هزار دور در دقیقه کار می‌کند. سازنده، این گجت را برای گوشی‌های دارای عرض بین 67 الی 88 میلی‌متر مناسب می‌داند. قیمت آن 18 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*