رندر وان پلاس 8 پرو

انتشار تصویر لو رفته و فهرست مشخصات وان پلاس 8 پرو

تصویری به بیرون درز کرده که طراحی گوشی OnePlus 8 Pro را نشان می‌دهد. همزمان، فهرستی از مشخصات کلیدی وان پلاس 8 پرو نیز منتشر شده است.

انتظار می‌رود در یکی دو ماه آینده، شاهد رونمایی از وان پلاس 8 در کنار مدل‌های لایت و پرو باشیم. البته مدت‌هاست که اعضای این خانواده، موضوع افشاگری‌های مختلف قرار گرفته‌اند. در ادامه، مشخصات احتمالی وان پلاس 8 پرو را بر اساس تازه‌ترین اطلاعات فاش شده، مرور می‌کنیم.

مشخصات فنی وان پلاس 8 پرو

رابط کاربری این دستگاه (با شماره مدل HD2023) مبتنی بر اندروید 10 خواهد بود. پرچمدار جدید وان پلاس از وجود یک نمایشگر 6.65 اینچی Fluid AMOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز نیز بهره خواهد برد. همچنین در اسکرین‌شات زیر، می‌بینیم که یک حفره برای میزبانی از دوربین سلفی دارد.

 وان پلاس 8 پرو

اما قدرت پردازش دستگاه را تراشه اسنپدراگون 865 با همراهی 12 گیگ رم تامین می‌کند. ظرفیت حافظه داخلی وان پلاس 8 پرو نیز به 256 گیگابایت می‌رسد. دیگر نکته‌ی این تصویر، وجود دوربین سه‌گانه در پنل پشتی است؛ مجموعه‌ای که باید متشکل از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین 20 مگاپیکسلی و یک دوربین 12 مگاپیکسلی باشد. ظاهرا مانند گوشی ردمی کی 30 شیائومی، اینجا هم Sony IMX686 را باید سنسور اصلی بدانیم.

البته گزارش‌های قبلی، به وجود دوربین چهارگانه در وان پلاس ۸ پرو اشاره داشتند و چهارمی را یک سنسور 3D ToF توصیف می‌کردند؛ پس اینجا یک تناقض وجود دارد و دقیقا نمی‌دانیم کدام‌یک را باید باور کنیم.

دیگر شایعه درباره این گوشی هوشمند، برخورداری از استاندارد IP68 (مقاومت به آب و غبار) است که در این صورت، نخستین محصول وان پلاس با چنین مشخصه‌ای خواهد بود. احتمال پشتیبانی آن از فناوری شارژ بی‌سیم هم وجود دارد.

مشخصات وان پلاس 8 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*