گوشی ارزان قیمت نوکیا C2

گوشی ارزان قیمت نوکیا C2 با پردازنده‌ی ساخت Unisoc عرضه می‌شود

به زودی گوشی ارزان قیمت نوکیا C2 همراه با پردازنده‌ی ساخت Unisoc معرفی می‌شود. نوکیا سی 2 برخلاف مدل سی 1، از فناوری 4G پشتیبانی می‌کند.

سال گذشته اچ ام دی گلوبال، عرضه‌ی گوشی‌های خانواده Nokia C‌ خودش را با رونمایی از نوکیا C1 استارت زد. C1 تلفن هوشمندی رده ابتدایی با هدف کاربرانیست که برای نخستین بار می‌خواهند یک اسمارت‌فون را خریداری کنند. گرچه این دیوایس قیمت فوق‌العاده پایینی را ارائه می‌کند، اما در عوض فاقد پوشش فناوری ارتباطی 4G است. حالا گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد نسل جدید این گوشی، نوکیا C2 همراه با پردازنده‌ی ساخت Unisoc‌ و البته پشتیبانی از فناوری 4G به زودی عرضه خواهد شد.

این خبر برای اولین بار توسط NokiaPowerUser منتشر شد و گفته شد که شماره مدل این دیوایس TA-1204 است . از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. این گوشی اکنون در تایلند و مالزی تأییدیه‌هایی را دریافت کرده است و احتمالاً ما می‌توانستیم در کنگره‌ی جهانی موبایل و رویداد رسمی اچ ام دی گلوبال که البته لغو شد، با آن ملاقات کنیم. حالا مشخص نیست سازنده چه زمانی از آن پرده برداری کند!

تفاوت حداقلی نوکیا C2 با مدل C1

گفته می‌شود،‌ این دیوایس درست همانند نسل گذشته‌ی خودش با تراشه‌ای از برند Unisoc عرضه خواهد شد و در بخش فنی و طراحی، بسیار شبیه به نسل گذشته‌ی خودش است. گرچه ما حداقل انتظار رنگبندی جدید را داریم. به جز این،‌ تنها تفاوت این دو گوشی،‌ پشتیبانی C2 از فناوری 4G است.

اچ ام دی گلوبال قرار بود در MWC 2020 از یک رویداد خبری میزبانی کند، ولی متأسفانه از ترس شیوع ویروس کرونا این رویداد بزرگ لغو شد و این شرکت هم هنوز تاریخی را برای رویداد مستقل خود اعلام نکرده است. انتظار می‌رود در این رویداد علاوه بر گوشی نوکیا سی 2،‌ از نوکیا 8.2،‌ نوکیا 4.3، نوکیا 1.3 و یک گوشی قدیمی به نام نوکیا 400 نیز رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*