تصاویر جدید گوشی هواوی P40

باز هم گوشی هواوی P40 در تصاویری واقعی دیده شد

تصاویر جدیدی از گوشی هواوی P40 در دنیای واقعی منتشر شد. این تصاویر نیز، گوشی هواوی پی 40 را در یک رنگ آبی خاص با قاب شیشه‌ای منحنی به نمایش می‌گذارند.

همانطور که هواوی نیز تأیید کرده است، گوشی‌های پرچمدار سری P40 قرار است 26 مارس (7 فروردین ماه) معرفی شوند. چند روز پیش تصاویری منتشر شد که نسخه‌ی اولیه‌ی این گوشی را در دست یک کاربر نشان می‌داد. البته خبری از بخش نرم افزاری، دوربین و یا تأیید جزئیات سخت افزاری پی 40 نبود.

تصاویر جدید گوشی هواوی P40

تصاویر جدید گوشی هواوی P40

حالا تصاویر جدیدتری منتشر شده که طراحی گوشی هواوی P40 را در زوایای مختلفی به نمایش می‌گذارند. ظاهراً پی 40 از ابعادی شبیه به پی 30 پرو برخوردار است، اما ضخامت بیشتری دارد. بدنه‌ای شیشه‌ای با منحنی مناسب در اطراف آن، باعث در دست‌گیری راحت‌تر گوشی و قاب پشتی با بازتاب زیباتر نور می‌شود. نمایشگر این دیوایس نیز لبه‌هایی منحنی دارد،‌ اما زاویه‌ی این انحنا با نمایشگر آبشاری هواوی میت 30 پرو یکسان نیست. دکمه‌های فیزیکی و کلید پاور آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است.

تصاویر جدید گوشی هواوی P40

روی قاب پشتی ماژول دوربین سه‌گانه‌ای حضور دارد که شامل یک لنز پریسکوپی، دوربین فوق عریض و دوربین اصلی 52 مگاپیکسلی می‌شود. ما اطلاعات جدیدی را در اینجا نمی‌بینیم، اما تصاویر نشانگر حسگرهایی بزرگ‌تر از حسگرهای دوربین پی 30 پرو هستند. در اینجا یک حسگر تشخیص عمق نیز برای نقشه‌برداری عمق تصاویر، فلاش و یک میکروفون نیز وجود دارد. در زیر گوشی نیز درگاه USB‌ تایپ C و حفره‌های اسپیکر دیده می‌شود، اما خبری از جک هدفون نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*