گوشی شیائومی می 10

گوشی شیائومی می 10 پرو بهترین گوشی سایت آنتوتو در فوریه 2020 شد

گوشی شیائومی می 10 پرو (Xiaomi Mi 10 Pro) موفق به کسب لقب بهترین گوشی سایت بنچمارک‌گیری AnTuTu در ماه فوریه 2020 شد.

سایت AnTuTu سنت طولانی دارد که هر ماهه هزاران مدل گوشی اجرا شده در پلتفرمش را بررسی می‌کند و قدرتمندترین‌ها را بررسی می کند. یادآوری کنیم که در ماه ژانویه‌ی 2020، گوشی ویوو IQOO Neo بهترین عملکرد را از خودش ارائه کرده بود. حال این ماه نیز یک گوشی چینی دیگر صاحب رتبه‌ی اول آنتوتو شده است. ما از گوشی شیائومی می 10 پرو صحبت می‌کنیم.

این رتبه‌بندی بر اساس اطلاعات کسب شده بین 1 الی 29 فوریه‌ی سال جاری میلادی است. همچنین این واقعیت را باید در نظر بگیرید که باید بیش از 1000 دستگاه گوشی از هر مدل در این اپلیکیشن فعالیت کرده باشد تا بتواند وارد فهرست شود. بنابراین امتیاز کسب شده لزوماً در هر مدل از یک گوشی، یکسان نیست. علاوه بر این، فهرست منتشر شده در ماه جاری بر اساس نسخه‌ی V8 آزمایشی که یکم آگوست سال گذشته عرضه شد، گردآوری شده است.

گوشی شیائومی می 10

گوشی‌های پرچمدار شیائومی می 10 پرو و می 10 متوسط امتیاز 594069 و 564327 را کسب کرده‌اند که به ترتیب جایگاه اول و دوم فهرست آنتوتوی این ماه متعلق به آن‌هاست. هر دو مدل از چیپست اسنپدراگون 865 قدرت گرفته‌اند. با توجه به اینکه فروش این محصولات از ماه فوریه آغاز شده، حضورشان در این فهرست منطقی است. این درحالیست که گوشی ویوو IQOO 3 نیز از همین ماه روانه‌ی بازار شد، اما موفق نشد در فهرست آنتوتو، گوشی‌های پرچمدار جدید شیائومی را شکست دهد.

یکی از وجه‌هایی که باعث شده IQOO 3 موفق به شکست دوگانه شیائومی می 10 نشود، تجهیز آن‌ به چیپست اسنپدراگون 855 پلاس است. البته به جز این گوشی، گوشی‌های iQOO Neo، iQOO Pro،‌ وان پلاس 7 تی، وان پلاس 7 تی پرو و ویوو Nex 3 نیز به همین تراشه‌ی قدیمی‌تر مجهز هستند که رده‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند. گوشی هواوی آنر وی 30 پرو با تراشه‌ی کایرین 990 در جایگاه هشتم قرار دارد. دو گوشی ایسوس راگ فون 2 و ریلمی ایکس 2 پرو نیز دو گزینه‌ی آخر این لیست هستند.

یکی از مهم‌ترین نکات قابل توجهی که فهرست 10 گوشی برتر ماه فوریه 2020 سایت آنتوتو فاش می‌کند، اختلاف چشمگیر امتیاز کسب شده توسط اسنپدراگون 865 نسبت به نسل گذشته‌ی خدوش است. این اختلاف در دو گوشی می 10 پرو و iQOO نئو که در جایگاه سوم قرار دارد، بیش از 90 هزار امتیاز است.

ما انتظار داریم با حضور هرچه بیشتر گوشی‌های مجهز به این چیپست در بازار، فهرست ماه مارس سایت آنتوتو دستخوش تغییرات گسترده‌ای شود.