قابلیت استوری

قابلیت استوری به توییتر اضافه خواهد شد

با توجه به محبوبیت زیاد قابلیت استوری در شبکه اجتماعی اینستاگرام، اکنون طراحان توییتر نیز تصمیم گرفته‌اند تا این ویژگی را با نام Fleets به پلتفرم خود اضافه کنند.

اینستاگرام که به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی در جهان محسوب می‌شود، قابلیت استوری را از سال 2017 به پلتفرم خود اضافه کرد که در مدت کوتاهی توانست به یکی از قابلیت‌های محبوب و جذاب اینستاگرام تبدیل شود. در همین راستا سایر شبکه‌های اجتماعی نظیر واتس اپ نیز این قابلیت محبوب را به پلتفرم‌های خود آوردند و اکنون شواهد حاکی از آن است که توییتر نیز قصد دارد این ویژگی را در دسترس کاربران خود قرار دهد.

جزئیات اضافه شدن قابلیت استوری به توییتر

گزارش‌هایی که توسط وب‌سایت Tech news network منتشر شده نشان می‌دهد طراحان توییتر قابلیت جدیدی را به صورت آزمایشی در برزیل مورد تست قرار داده‌اند که کاربران به واسطه آن می‌توانند توییت‌های خود را به مدت 24 ساعت همانند استوری بر روی حساب کاربری خود قرار دهند. این توییت‌های 24 ساعته که به استوری‌های اینستاگرام و واتس اپ شباهت زیادی دارند، با نام Fleets به توییتر اضافه خواهند شد، اما کاربران نمی‌توانند آنها را لایک، ریپلای و ریتوییت کنند.

کیوان بیک پور، مدیر محصولات توییتر در خصوص قابلیت جدید این شبکه اجتماعی عنوان کرد انتظار داریم کاربران توییتر بتوانند با قابلیت Fleets، لحظه‌ها و افکار زودگذر خود را که به توییت کردن آن علاقه‌ای ندارند به صورت موقت به اشتراک بگذارند. گفتنی است این قابلیت در حال حاضر فقط برای کاربران برزیلی ارائه شده و اگر از آن به خوبی استقبال شود، برای سایر کشورها نیز ارائه خواهد شد.