اپلیکیشن بنچمارک گیری AnTuTu

اپلیکیشن بنچمارک گیری AnTuTu از پلی استور گوگل حذف شد

اپلیکیشن بنچمارک گیری AnTuTu به یک باره از پلی استور گوگل جذف شد. گوگل به شرکت توسعه دهنده‌ی آن اتهاماتی را وارد کرده و بر همین اساس تصمیم به حذف آنتوتو گرفته است.

چه اتفاقی برای اپلیکیشن بنچمارک گیری AnTuTu افتاده است؟ ما نمی‌توانیم آن را در پلی استور گوگل بیابیم! AnTuTu 3D Bench، AnTuTu Benchmark و AITUTU هر سه از فروشگاه اپلیکیشن‌های گوگل حذف شده‌اند! بعد از آنکه این اپلیکیشن‌ها به‌روزرسانی ماه فوریه را دریافت کردند، به یکباره حذف شدند. اما دلیل این اتفاق احتمالاً نقض مکرر خط میش گوگل توسط Cheetah Mobile، به عنوان صاحب اپلیکیشن‌های مذکور بوده است.

دلیل ناپدید شدن اپلیکیشن بنچمارک گیری AnTuTu از پلی استور

اگر هم اکنون این اپلیکیشن را روی گوشی خود به صورت نصب شده دارید، با رفتن به صفجه‌ی Privacy در این اپلیکیشن، وارد یکی از صفحات وب‌سایت شرکت Cheetah Mobile می‌شوید. اما از آنجایی که صاحبان این اپلیکیشن در چین مستقر هستند. ظاهراً گوگل بارها به این اپلیکیشن اتهام تقلب در تبلیغات و نقض خط مشی در رازداری زده است. در نتیجه مجبور شده آن را از پلی استور خود حذف کند.

این‌ها اتهاماتی است که گوگل به شرکت آسیایی نسبت داده و حتی مقاله‌ای که در مورد موفقیت آن منتشر کرده و به تعریف و تمجید پرداخته،‌ را نیز حذف کرده است. تمام اپلیکیشن‌های توسعه یافته توسط شرکت چیتا موبایل چین به صورت کامل از پلی استور حذف شده‌اند. به همین خاطر، وب‌سایت این شرکت لینک مستقیم این برنامه‌ها را جایگزین لینک پلی استور آن‌ها کرده است. بنابراین می‌توانید این سه برنامه را مستقیماً از وب‌سایت این کمپانی دانلود کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این سگ زرد کاباره‌زاده را میدانیم دقیقاً چی توی کلّۀ شیطانیش میگذرد!