گوشی ویوو نکس 3S

گوشی ویوو نکس 3S با نمایشگر سراسری جذاب معرفی شد

گوشی ویوو نکس 3S با نمایشگر جذاب سراسری و فناوری 5G معرفی شد. در ادامه با سایر مشخصات فنی و قیمت Vivo NEX 3S بیشتر آشنا شوید.

گوشی‌ساز چینی ویوو نسل جدید ویوو نکس 3 که سپتامبر سال گذشته معرفی شده بود را رسماً رونمایی کرد. این گوشی هوشمند جدید ویوو نکس 3S مجهز به فناوری 5G و تغییراتی بزرگ است.

با پیکربندی داخلی آن آغاز می‌کنیم که به طور کامل ارتقاء پیدا کرده است. نکس 3 اس از تراشه‌ی جدید اسنپدراگون 865 با یک مودم اسنپدراگون X55 بهره می‌برد. این بدان معناست که گوشی جدید ویوو اکنون قادر به پشتیبانی از 5G دوحالته NSA + SA با سرعت دانلودی در حدود 3.3 گیگابیت بر ثانیه در ایده‌آل‌ترین شرایط 5G و سرعت داخل 2700 مگابیت بر ثانیه و 170 مگابیت بر ثانیه در شرایط عادی است.

گوشی ویوو نکس 3S

یکی دیگر از پیشرفت‌های مهم داخلی آن، حضور یک رم LPDDR5 به جای یک رم LPDDR4x است ارائه کننده‌ی پیشرفت 28.9 درصدی در پهنای باند است. در عین حال حافظه‌ی آن نیز به UFS 3.1 ارتقاء پیدا کرده و از فناوری‌های TurboWrite و HPB پشتیبانی می‌کند. این فناوری‌ها می‌توانند سرعت خواندن حافظه را تا 137 درصد و نوشتن آن را تا 192 درصد نسبت به UFS 2.1 افزایش ببخشند. از نظر ظرفیتی نیز این گوشی اکنون به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی تجهیز شده است.

گوشی ویوو نکس 3S

یکی دیگر از پیشرفت‌ها در زمینه‌ی ارتباطی اتفاق افتاده است. پرچمدار جدید ویوو به لطف پشتیبانی از فناوری وای فای 6 و فناوری شتاب دهنده‌ی وای فای دوگانه، می‌تواند سرعت دانلود را تا 193 درصد افزایش ببخشد.

از دیگر مشخصات فنی این دیوایس می‌تواند به حضور یک نمایشگر بزرگ 6.89 اینچی Super AMOLED اشاره کرد که نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 99.6 درصدی آن نشانگر حاشیه‌هایی حداقلی آن هم فقط در بالا و پایین پنل است. این نمایشگر پوشش 100 درصدی را از فضای رنگی P3 و sRGB انجام می‌دهد و از استاندارد HDR10 برخوردار است.

گوشی ویوو نکس 3S

برای عکاسی، یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 روی قاب پشتی حضور دارد که یک لنز تله فوتو 13 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی (با زاویه دید 120 درجه‌ای) آن را همراهی می‌کنند. در انتها باید به یک باتری با ظرفیت مناسب 4,500 میلی‌آمپر ساعت و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 44 وات، یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون و فناوری NFC اشاره کرد.

قیمت ویوو نکس 3S

کمپان ویوو پرچمدار جدید خودش را در دو نسخه با 8 گیگ رم + 256 گیگ حافظه و 12 گیگ رم + همین مقدار حافظه روانه‌ی بازار خواهد کرد که به ترتیب 719 و 762 دلار قیمت خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یک چیزی مابین گوشی های نوکیا و سامسونگ هست!

    ویوو اسکی باز ماهری هستش!

    با سپاس