مشخصات گوشی ردمی نوت 9 پرو

افشای مشخصات گوشی ردمی نوت 9 پرو در آستانه معرفی رسمی

در فهرست فاش شده از مشخصات گوشی ردمی نوت 9 پرو (Redmi Note 9 Pro)، نام چیپست اسنپدراگون 720G کوالکام و یک دوربین اصلی 48MP دیده می‌شود.

اخیرا دریافتیم که برند زیرمجموعه شیائومی در تاریخ 22 اسفند، گوشی‌های سری ردمی نوت 9 را به صورت آنلاین معرفی خواهد کرد. پیش‌تر هم از طریق نتایج بنچمارک Geekbench به وجود سیستم عامل اندروید 10 و حافظه رم 6 گیگابایتی در این موبایل‌های میان رده پی برده بودیم. حالا یک افشاگر معتبر (Ishan Agarwal)، جزئیات بیشتری را از مشخصات گوشی ردمی نوت 9 پرو منتشر کرده است.

بر این اساس، صفحه نمایش 6.67 اینچی LCD دستگاه دارای وضوح فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 20 به 9 خواهد بود. دوربین سلفی، 16 مگاپیکسلی و دوربین اصلی در پنل پشتی، 48 مگاپیکسلی توصیف شده است؛ ضمن اینکه یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی نیز آن را همراهی خواهند کرد.

برای پردازش و مدیریت اطلاعات، تراشه اسنپدراگون 720G در گوشی جدید شیائومی از 4/6 گیگ رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی کمک خواهد گرفت. ظاهرا باتری دستگاه، 5020 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می‌کند.

در نهایت باید به رنگ‌های قابل عرضه ردمی نوت ۹ پرو اشاره کنیم که شامل آبی، مشکی و سفید می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*