آیفون 9

تاریخ معرفی آیفون 9 اپل، آنر 30 و سایر گوشی های مورد انتظار در ماه جاری

در ماه آوریل باید منتظر معرفی آیفون 9 (iPhone 9)، خانواده آنر 30 (Honor 30)، سری وان پلاس 8 (OnePlus 8) و میزو 17 (Meizu 17) باشیم.

طی ماه گذشته، گوشی های جدیدی معرفی شدند که برخی از آن‌ها پرچمدارانی با تراشه اسنپدراگون 865 بودند. در ماه جاری (آوریل) هم محصولات زیادی در راه هستند که می‌توانند با قیمت پایین‌تر، رقابت در بازار موبایل را تشدید کنند. البته در بین آن‌ها، آیفون 9 در کانون توجهات قرار دارد.

تاریخ معرفی آیفون 9

طبق تازه‌ترین گمانه‌زنی‌ها، آیفون 9 در تاریخ 27 فروردین (15 آوریل) معرفی می‌شود و از همان روز در معرض فروش قرار می‌گیرد. روند عرضه محصول اما از یک هفته بعدتر آغاز خواهد شد. اگر به دنبال یک آیفون اقتصادی هستید، شاید این گوشی با قیمت احتمالی 400 دلار، گزینه مناسبی باشد.

سری آنر 30

برند زیرمجموعه هواوی، تاکنون چند محتوای تبلیغاتی را برای این خانواده منتشر کرده است. ظاهرا علاوه بر مدل‌های پرو و استاندارد آنر 30، یک گوشی دیگر نیز با نام آنر 30 پرو پلاس در این خانواده جای خواهد داشت. برای معرفی هم همان تاریخ 27 فروردین قابل انتظار است.

آنر 30 پرو

سری وان پلاس 8

کمپانی وان پلاس، مراسمی را به صورت آنلاین در تاریخ 26 فروردین (14 آوریل) برای مخاطبان خارج از کشور برگزار خواهد کرد. معرفی سری وان پلاس 8 به مخاطبان چینی اما دو روز پس از آن انجام خواهد گرفت. از مشخصات این پرچمداران باید به نمایشگر 120 هرتزی، تراشه اسنپدراگون 865 کوالکام و حافظه داخلی UFS3.0 اشاره کنیم.

سری میزو 17

کمپانی چینی از معرفی سری Meizu 17 در ماه آوریل خبر داده؛ اما تاریخ دقیق آن مشخص نیست. همچنین گمانه‌زنی درباره طراحی نمایشگر این گوشی‌ها و عمودی یا افقی بودن چیدمان دوربین‌های عقب، زیاد است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. قیمت اش واقعا فوق العاده است وقتی یه هدفون ۲۰۰ دلار باشه یه گوشی ۴۰۰ دلار خوب واقعا عالیه
    باید با افت شدید قیمتی گوشی های سری پایین همراه باشه

  2. عاقا الان من گیج شدم آیفون ۹داره میاد با قیمت ۴۰۰دلار
    یا اس ای ۲با قیمت ۶۰۰دلار

  3. اپل که تو سایتش از آیفون اس ای جدید یاد کرده ولی دیگه اسمش آیفون ۹نیست