هدفون WH-CH710N سونی

هدفون WH-CH710N و ایرباد WF-XB700 سونی معرفی شدند

سونی دو محصول جدید صوتی بی‌سیم را معرفی کرد که عبارتند از ایرباد بلوتوث WF-XB700 و هدفون بی‌سیم WH-CH710N. در ادامه با مشخصات هدفون WH-CH710N و ایرباد WF-XB700 سونی بیشتر آشنا می‌شویم.

سونی به تازگی از یک هدفون رو گوشی بی‌سیم و یک ایرباد بلوتوث جدید رونمایی کرده است. ایرباد WF-XB700 سونی دارای طراحی داخل گوشی است و بخشی از سری محصولات Extra Bass سونی به شمار می‌رود. این ایرباد دارای طراحی زیبایی است و شبیه به ایرباد پرچمدار سونی WF-1000XM3 می‌باشد. این ایرباد در مقابل قطرات عرق مقاوم است و دارای گواهینامه IPX4 است، اما هیچ گیره یا حلقه‌ای برای محکم کردن این ایرباد طراحی نشده است.

ایرباد WF-XB700 سونی

بر خلاف مدل WF-1000XM3، ایرباد WF-XB700 مجهز به فناوری نویز کنسلینگ نیست. این مدل همچنین از ژست‌های حرکتی نیز پشتیبانی نمی‌کند و در عوض دارای دکمه‌های فیزیکی است. ایرباد جدید سونی همچنین عمر باتری کمتری نسبت به مدل مذکور دارد. این ایرباد در مجموع با کیس شارژ خود می‌تواند تا 18 ساعت برایتان کار کند. با این حال، طول عمر باتری خود ایربادها 9 ساعت بوده که سه ساعت بیشتر از مدل WF-1000XM3 است. قیمت این ایرباد معادل 130 دلار است و در دو رنگ مشکی یا آبی عرضه خواهد شد.

هدفون WH-CH710N سونی نسخه به‌روزشده مدل WH-CH700N است. مدل جدید دارای قابلیت نویز کنسلینگ بهبود‌یافته است که از دو میکروفون برای کاهش نویز محیط استفاده می‌کند. به طور کلی، عملکرد هدفون در این زمینه مناسب بوده و نسبت به مدل قبلی بهبود یافته است.

 هدفون WH-CH710N سونی

طبق اعلام سونی، این هدفون دقیقا مانند نسخه قبلی دارای عمر باتری 35 ساعتی است. طراحی هدفون WH-CH710N نیز اندکی به‌روزر شده است و اکنون شباهت بیشتری به هدفون‌های جدید سونی دارد. قیمت این مدل 200 دلار اعلام شده است و در سه رنگ مشکی، سفید یا آبی عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کاش میشد یه مطلب بزارین که
    بین چند تا کمپانی مقایسه کنن و بگین کدوم بهتره