بنچمارک گلکسی Note 20 پلاس

نتیجه بنچمارک گلکسی Note 20 پلاس عجیب و غیر قابل قبول است!

نتیجه بنچمارک گلکسی Note 20 پلاس سامسونگ در گیک‌بنچ منتشر شد. سامسونگ گلکسی نوت 20 پلاس طبق این اعداد، ضعیف‌تر از پرچمداران سری S سال جاری خواهد بود.

سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا یک پرچمدار تمام عیار است، به همین دلیل باید دید سامسونگ شش ماه بعد از عرضه آن، چه ویژگی‌هایی در گوشی گلکسی نوت 20 پلاس برای ترغیب کردن کاربران به خرید آن ارائه خواهد کرد. بعید می‌دانیم به صرف افزوده شدن قلم SPen، کاربری مایل به خرید آن شود. یکی از احتمالات، تلاش سامسونگ برای برقراری تعادل بین کیفیت و قیمت به وسیله عرضه یک پرچمدار از سری Note است. هر چه باشد، پرچمدار کنونی سری S حداقل 1400 دلار قیمت داشته و خرید آن برای هر کاربری امکان‌پذیر نیست.

چند روز پیش، نتایج بنچمارک گلکسی Note 20 پلاس در گیک‌بنچ فاش شد. این گوشی توانست در بخش پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیاز 985 و 3220 را به دست بیاورد. این امتیاز در مقایسه با اعداد و ارقام به دست آمده در همین بنچمارک توسط گلکسی اس 20 اولترا، پایین‌تر است.

نتایج بنچمارک گلکسی Note 20 پلاس

مکس واین‌بک (Max Weinbach) به عنوان یک افشاکننده اخبار گجتی که پیشتر نیز اطلاعات دقیقی درباره پرچمداران سامسونگ در اختیارمان قرار داده بود، با اطمینان امتیازهای بالا در گیک‌بنچ را متعلق به گوشی گلکسی نوت 20 پلاس 5G می‌داند. اگرچه همرده با دیگر پرچمداران سال 2020، این گوشی نیز از تراشه اسنپدراگون 865 قدرت گرفته، اما یکی از نسخه‌های آن فقط 8 گیگابایت رم دارد. این در حالی است که گلکسی اس 20 اولترا در دو نسخه، با رم 12 و 16 گیگابایتی، عرضه شد.

امتیازهای این گوشی حتی از نتایج به دست آمده توسط گوشی گلکسی اس 20 نیز کمتر است، به همین دلیل با وجود ارائه اخبار موثق توسط مکس واین‌بک تا امروز، این مرتبه نمی‌توانیم ادعای وی را باور کنیم. پرچمداران سری Note همیشه گوشی‌های (قلم‌دار) بهتری در مقایسه با پرچمداران سری S همان سال بوده و هیچ وقت در مقایسه با آن‌ها، از نظر مشخصات فنی و قابلیت‌ها پایین‌تر نبوده‌اند.

پیش از این، دو افشاکننده دیگر اخبار گجتی ادعا کردند گوشی‌های سری نوت سال 2020 شبیه به گوشی‌های سری اس سامسونگ در همین سال خواهند بود. تنها تفاوت آن‌ها، مربعی شدن گوشه‌ها و افزوده شدن قلم SPen است. نکته بسیار مهمی که این افشاکنندگان هنوز پاسخی برای آن ندارند، تعداد گوشی‌های Galaxy Note سال جاری است. اگر قرار باشد همانند سال گذشته، دو گوشی از این سری رونمایی شود، گلکسی نوت 20 پلاس همرده گلکسی اس 20 پلاس شده و بهترین گوشی سامسونگ همچنان گلکسی اس 20 اولترا باقی خواهد ماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. از نظر من گوشی های نوت سامسونگ همیشه از سری اس اش بهتر بوده

  2. کاش فقط با نسخه اسنپدراگون عرضه بشه نوت با اسنپدراگون یه چیز دیگه س

  3. بخاطر نسخه اگزینویس هم شده نوت رو مثل سال گذشته قربانی می‌کنه و با نسخه اسنپ۸۶۵ وارد بازار می‌کنه .

  4. افتخار گوشی های آندروید گلکسی نوته