آپدیت اندروید 10 برای گلکسی جی 6

آپدیت اندروید 10 برای گلکسی جی 6 سامسونگ منتشر شد

آپدیت اندروید 10 برای گلکسی جی 6 سامسونگ (Samsung Galaxy J6) منتشر شد. این به‌روزرسانی شامل رابط کاربری One UI 2.0 نیز می‌شود.

کمپانی سامسونگ ماه مه 2018 گوشی گلکسی J6 را همراه با اندروید 8 اوریو عرضه کرد. سپس آوریل ماه گذشته به‌روزرسانی اندروید 9 پای را برای این گوشی منتشر کرد. و حالا آخرین به‌روزرسانی بزرگ اندرویدی را در اختیار آن گذاشت. بر اساس آخرین اطلاعات کسب شده، امروز آپدیت اندروید 10 برای گلکسی جی 6 نیز منتشر شد.

این بیلد جدید، دارای نسخه‌ی J600GUBU6CTC8 بوده و با رابط کاربری One UI 2.0 و پچ امنیتی ماه مارس سال 2020 اندروید همراه است. جزئیات این به‌روزرسانی هنوز نامشخص است، اما انتظار داریم همان چیزهایی که به همراه اندروید 10 و One UI 2.0 برای دیگر گوشی‌های سامسونگ به ارمغان آمده در اختیار کاربران گلکسی J6 نیز قرار بگیرد.

این به‌روزرسانی را کاربران صاحب این گوشی با شماره مدل SM-J600G در پاناما دریافت کرده‌اند، اما قطعاً طی روزها و هفته‌های آینده کاربران دیگر مناطق جهان نیز می‌توانند آن را دریافت کنند.

اگر شما هم صاحب این دستگاه هستید، می‌توانید با رفتن به صفحه‌ی تنظیمات گوشی و منوی Software Update، به صورت دستی بررسی کنید که آیا این به‌روزرسانی برای شما ارسال شده است یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سلام.خسته نباشید.من یک سوال داشتم من گوشی ام galaxy j6 هستش و تازه به روز رسانی ه اندروید ۱۰ کردم.یک تغییر بارزی توی گوشی ام به وجود اومده و اون هم اینکه لوگوی شارژ و ساعت که بالای گوشی به نمایش داده میشد،بعد از به روز رسانی به سمت وسط اومده یه خورده،یعنی به فرض لوگوی شارژ که بالا سمت چپ اون گوشه بود،حالا به سمت راست حرکت کرده و برای ساعت هم همینطور،طوریکه اندازه ۲ میلی متر از گوشه موبایل فاصله دارن،درصورتیکه قبلا اینطوری نبود.میخواستم بپرسم آیا یکی از ویژگی های به روز رسانی هستش یا باید تنظیمات انجام داد و اگر اینطوره باید کجای تنظیمات برم؟

  2. واقعا تفاوت هاذاز همین جا معلوم میشه ایفون داره برای گوشی سال 2015 یعنی ایفون سیکس خدمات ارایه میده و همون امکاناتی رو که به ایفون 11 ممیده به ایفون 6 ام میده حالا خودتون مقایسه اش کنین با سامسونگ

  3. چرا برای s10+ نمیادش G975FXXU3ASG8 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟