شارژر وایرلس سوپر فست هواوی

شارژر وایرلس سوپر فست هواوی با توان خروجی 40 وات معرفی شد

شارژر وایرلس سوپر فست هواوی معرفی شد. این پد شارژ بدون سیم می‌تواند گوشی های خانواده هواوی پی 40 (Huawei P40) را با توان 40 وات شارژ کند!

هواوی در روز بیستم فروردین ماه، به وسیله برگزار یک رویداد آنلاین، چند محصول جدید معرفی کرد. به عنوان نمونه باید به اولین تلویزیون اولد این شرکت یعنی هواوی ویژن ایکس ۶۵ اشاره کنیم. اگر اخبار مربوط به گوشی های هوشمند خانواده هواوی پی 40 را دنبال کرده باشید، باید بدانید یکی از منحصربه‌فردترین ویژگی‌های آن‌ها پشتیبانی از شارژ وایرلس 40 واتی است. برای بهره برده از این قابلیت باید شارژر وایرلس سوپر فست هواوی را خریداری کنید. این پد عمودی طراحی شده و قیمت آن 40 دلار است.

یکی دیگر از محصولات جدید این شرکت، شارژ دوآل پورت نیترید گالیوم به شمار می‌رود. این محصول نیز قادر است گجت های الکترونیکی را با سرعتی بسیار بالا شارژ کند. قیمت آن 35 دلار است.

در ساخت شارژر وایرلس سوپر فست هواوی از یک پنل شیشه‌ای صیقلی به همراه آلیاژی از آلومینیوم استفاده شده است. این پد شارژ بدون سیم عمودی بوده و برای اطمینان از ایستادن گوشی روی آن حین شارژ شدن، با سطح صاف 60 درجه زاویه دارد. طراحی آن به شکلی است که دستگاه را حین شارژ شدن به صورت بی‌سیم با سرعتی بالا، خنک نگه می‌دارد؛ یک فن داخلی و سه مجرای هوا داخل آن وجود دارد.

این گجت از یک سیم‌پیچ دوگانه استفاده کرده و قادر به القای انرژی تا محدوده وسیع‌تری است. ویژگی بسیار مهم آن، توان خروجی 40 وات محسوب می‌شود، چیزی که کمتر پد شارژ بی‌ سیمی در بازار می‌تواند ارائه کند. یک چراغ ال ای دی کوچک روی بدنه قرار گرفته و برای نمایش میزان شارژ گوشی هوشمند در حال شارژ توسط پد، کاربرد دارد.

گفتنی است شارژ دوآل پورت نیترید گالیوم هواوی که در کنار پد شارژ بدون سیم جدید رونمایی شد، با وجود داشتن قیمت پایین‌تر، توان خروجی بیشتری دارد. این گجت قادر است با حداکثر توان 65 وات سایر دستگاه‌های الکترونیکی را شارژ کند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*