بهترین بازی های رایگان سال 2020

بهترین بازی های رایگان سال 2020 که منتظرشان هستیم

با افزایش محبوبیت عناوین Free to play، سازندگان بیشتری به ساخت بازی‌های رایگان علاقه‌مند شده‌اند. در ادامه به معرفی بهترین بازی های رایگان سال 2020 خواهیم پرداخت که جذاب به نظر می‌رسند.

بازی‌های بزرگی برای سال جاری میلادی در راه هستند اما تعدادی بازی رایگان مورد انتظار نیز وجود دارند که بدون شک با استقبال فراوانی رو به رو خواهند شد. ما در این مطلب، فهرستی از بهترین بازی های رایگان سال 2020 را انتخاب کرده‌ایم که می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.

بهترین بازی های رایگان سال 2020 که منتظرشان هستیم

در حال حاضر اگر قصد بازی کردن به شکل اصولی و با رعایت حقوق کپی رایت را دارید، باید پول زیادی خرج کنید. در نتیجه بهتر است گاهی هم به سراغ آثار رایگان بروید که این روزها، بازارشان داغ شده است و بیشترین تعداد مخاطب را دارند. عناوین این لیست قرار است در سال 2020 عرضه شوند، مگر اینکه به دلیل شیوع کرونا ویروس با تاخیر مواجه شوند که امیدواریم چنین اتفاقی رخ ندهد.

8-بازی Kingdom Hearts Dark Road

بهترین بازی های رایگان سال 2020

در پایان ماه ژانویه و همزمان با انتشار یک بسته الحاقی برای بازی Kingdom Hearts III، برای اولین بار از این پروژه رونمایی شد. مدتی بعد، جزئیات کامل‌تری از آن در اختیار طرفداران قرار گرفت و سازندگان وعده انتشار بازی در فصل بهار را دادند.

این بازی ظاهرا در مورد شخصیت منفی مجموعه کینگ‌دام هارت خواهد بود اما هنوز اطلاعاتی دقیقی از داستان و سبک این بازی در دست نیست. بازی Kingdom Hearts Dark Road قرار است برای سیستم عامل‌ اندروید، آی او اس و همچنین گوشی‌های هوشمند شرکت آمازون منتشر شود.

7- بازی Phantasy Star Online 2

بهترین بازی های رایگان سال 2020

بازی فانتزی استار آنلاین 2 در واقع اثر جدیدی نیست؛ این عنوان فری تو پلی در سال 2012 در کشور ژاپن برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. موفقیت این بازی، فراتر از انتظار بود و نسخه انگلیسی آن در نهایت برای پلی استیشن ویتا، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شد. و اما به زودی، شاهد انتشار نسخه بین المللی بازی خواهیم بود و دارندگان کنسول ایکس باکس وان نیز می‌توانند به تجربه این بازی بپردازند.

نسخه اصلی این بازی در سال 2001 برای کنسول دریم کست منتشر شد و بازی دوستان قدیمی با این مجموعه آشنایی دارند. با قاطعیت می‌توان گفت که از این نسخه جدید بازی Phantasy Star Online 2 نیز به خوبی استقبال خواهد شد.

6- بازی Sky: Children Of The Light

بهترین بازی های رایگان سال 2020

ما بازی اسکای: فرزندان روشنایی را در فهرست بهترین بازی های موبایل سال 2019 قرار داده بودیم و تقریبا همه کسانی که آن را تجربه کرده‌اند، موافق هستند که اثر بی‌نظیری است. در این بازی پلتفرمر، شما وظیفه هدایت موجودی شبیه به یک فرشته را بر عهده دارید و همراه با او به یک ماجراجویی رویایی می‌روید تا ستارگان سقوط کرده را پیدا کنید. بازی دارای یک بخش چند نفره هم هست که البته رقابتی نیست و فضای دلنشین اثر را حفظ می‌کند.

بازی Sky: Children Of The Light را استودیوی دت‌گیم‌کامپانی (Thatgamecompany) ساخته است که بازی درخشان Journey را در کارنامه دارد. اسکای در سال گذشته برای اندروید و آی او اس منتشر شده بود و نسخه کنسولی آن، امسال عرضه می‌شود.

5- بازی CrossFire X

بهترین بازی های رایگان سال 2020

بازی آنلاین چند نفره کراس ‌فایر در سال 2009 به صورت رایگان برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و نسبتا موفق بود. حالا شاهد عرضه نسخه بازسازی آن با نام CrossFire X هستیم که قرار است برای کنسول‌ها منتشر شود و یک بخش داستانی تک نفره نیز دارد که توسعه آن بر عهده استودیوی رمدی (Remedy) است. ناگفته نماند که شرکت رمدی، وظیفه ساخت بخش داستانی بازی CrossFire 2 را نیز بر عهده خواهد داشت و این اولین بار است که این استودیوی محبوب سازنده مجموعه مکس پین، به توسعه اثری خارج از پروژه‌های اختصاصی خود می‌پردازد. پیش بینی می‌شود که این عنوان در نهایت به یکی از بهترین بازی های رایگان سال 2020 تبدیل شود.

4- بازی Roller Champions

بهترین بازی های رایگان سال 2020

بازی رولر چمپیونز، قبل از برگزاری نمایشگاه E3 2019 لو رفت و در حال حاضر هم اخبار زیادی پیرامون آن منتشر نمی‌شود اما می‌دانیم که قرار است به صورت کاملا رایگان عرضه شود.

شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) به مدل تجاری فری تو پلی علاقه چندانی ندارد و معمولا آثار پریمیوم (پولی) تولید می‌کند. در نتیجه، کنجکاو هستیم که ببینیم این اثر تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد. این بازی ورزشی، سه در برابر سه خواهد بود و قرار است برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شود. به گفته یوبی‌سافت، این بازی در نهایت برای موبایل‌های هوشمند نیز عرضه خواهد شد.

3- بازی Diablo Immortal

بهترین بازی های رایگان سال 2020

از بازی دیابلو ایمورتال در نمایشگاه بلیزکان 2018 رونمایی شد و بر خلاف انتظار شرکت بلیزارد، طرفداران نه تنها از آن استقبال نکردند بلکه به انتقاد از این شرکت نیز پرداختند. طرفداران، بازی دیابلو 4 را می‌خواستند که البته آن هم در نهایت معرفی شد. در دو سال اخیر، نسخه‌های آزمایشی (بتا) مختلفی از بازی Diablo Immortal برای گوشی‌های هوشمند منتشر شده و شرکت سازنده در تلاش است تا آن را به بهترین شکل کامل کرده و در نهایت عرضه کند. داستان این بازی بین قسمت‌های دوم و سوم رخ می‌دهد و نسخه کنسولی نخواهد داشت. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، تا قبل از به پایان رسیدن سال جاری میلادی، شاهد عرضه نسخه کامل این بازی خواهیم بود.

2- بازی Middle-Earth MMORPG

بهترین بازی های رایگان سال 2020

بازی نقش آفرینی آنلاین چندنفره گسترده میدل ارث، هنوز نام دقیقی ندارد اما به احتمال زیاد تا قبل از پایان امسال عرضه خواهد شد. این بازی در سال 2018 معرفی شد و ساخت آن بر عهده استودیوی اثلون گیمز (Athlon Games) است. همچنین در سال 2019 مشخص شد که استودیوی آمازون گیم نیز در توسعه پروژه همکاری می‌کند.

داستان بازی قبل از اتفاقات ارباب حلقه‌ها رخ می‌دهد و هیچ ارتباطی با سریال جدید سرویس آمازون پرایم نخواهد داشت. بازی The Lord of the Rings Online در سال 2007 منتشر شد و هنوز هم طرفدارانی دارد اما بازی دوستان در انتظار یک تجربه مدرن‌تر هستند و بازی میدل ارث می‌تواند این نیازها را برطرف کند. هنوز نمی‌دانیم که این بازی برای چه پلتفرم‌هایی عرضه خواهد شد اما نسخه رایانه‌های شخصی آن تایید شده است.

1- بازی Valorant

بهترین بازی های رایگان سال 2020

و در نهایت به بازی ولورانت می‌رسیم که از آن به عنوان «قاتل کانتر استرایک» نام برده می‌شود و به معنای واقعی کلمه، یک پدیده جدید در صنعت بازی است. اخیرا نسخه بتای بازی منتشر شد و توانست سر و صدای زیادی بر پا کند. این بازی که تا پیش از این با نام پروژه A در بین بازی دوستان شناخته می‌شد، قرار است در فصل تابستان عرضه شود.

گیم پلی بازی شباهت زیادی به کانتر دارد و همانند آن، یک تیم بمب کاشته و تیم دیگر باید آن را خنثی کند. تفاوت بازی در قدرت‌های اضافی شخصیت‌ها است که باعث شده با اثر متفاوتی رو به رو شویم. نکته قابل توجه دیگر، گرافیک پایین آن است و با یک سیستم ضعیف هم می‌توانید این بازی را تجربه کنید. بازی ولورانت با همین نسخه آزمایشی اخیر هم نشان داده که جایگاه نخست بهترین بازی های رایگان سال 2020 را کسب خواهد کرد.

نظر شما در رابطه با این فهرست از بهترین بازی های رایگان سال 2020 چیست؟ منتظر کدام آثار هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.