دوربین سری هواوی پی 40

جایزه انجمن عکاسی TIPA به دوربین سری هواوی پی 40 رسید

با نوآوری‌های موجود در دوربین سری هواوی پی 40 – Huawei P40 جایزه عکاسی TIPA به پرچمداران جدید هواوی تعلق گرفت.

اعضای انجمن صنفی تصویربرداری فنی (TIPA) را برخی از نشریات فعال در حوزه عکاسی تشکیل می‌دهند. هر ساله TIPA با معرفی بهترین‌های این صنعت در دسته‌های مختلفی چون دوربین، لنز، لوازم جانبی، خدمات، فناوری و طراحی، جوایزی را اهدا می‌کند. البته برندگان نه بر اساس عملکرد؛ بلکه بر مبنای نوآوری انتخاب می‌شوند. حالا دوربین سری هواوی پی 40 هم بهترین در بین گوشی های هوشمند شناخته شده است.

جالب اینکه از نخستین مراسم اهدای جوایز TIPA در سال 2017، همواره پرچمداران همین کمپانی برنده این جایزه بودند. اولین بار، هواوی پی 10 و پی 10 پلاس دارنده‌ی بهترین دوربین موبایل شناخته شدند. در سال‌های 2018 و 2019 نیز به ترتیب هواوی پی 20 پرو و هواوی پی 30 پرو جایزه را مال خود کردند؛ نشانه‌ای از اینکه اعضای سری P هواوی در نوآوری‌های مربوط به دوربین، حرف اول را می‌زنند.

مشخصات دوربین سری هواوی پی 40

یکی از اعضای این خانواده، هواوی پی 40 پرو پلاس است که بزرگ‌ترین سنسور دوربین را در بین تمام گوشی های هوشمند دارد؛ یک سنسور 50 مگاپیکسلی RYYB با سایز 1/1.28 اینچ و فوکوس خودکار تشخیص فاز omnidirectional یا همه‌سویه!

دوربین اصلی را یک لنز 40 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دیافراگم f/1.8 همراهی می‌کند. دو دوربین تلسکوپی 8 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر هم هستند که یکی زوم اپتیکال 10 برابر و دیگری، زوم اپتیکال 3 برابر دارد. تکمیل کننده‌ی این مجموعه دوربین پنج‌گانه، یک سنسور عمقی ToF است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. شکی نیست که بهترین دوربین موبایلی رو دارع

  2. هر جور حساب کنی کیفیت دوربین های ایفون خیلی بهتره و واقعی تره
    اصلا نمیدونم چجوری شده که هواوی برنده این انجمن شده