اوپو ای 52

تاریخ عرضه، مشخصات و قیمت اوپو ای 52 مشخص شد

قیمت اوپو ای 52 – Oppo A52 به همراه تاریخ عرضه و مشخصات فنی جدیدترین گوشی میان رده اوپو توسط کتابخانه محصول شرکت مخابرات چین فاش شد.

اخیرا گوشی هوشمند اوپو ای 52 ناخواسته در کنسول گوگل پلی مشاهده شده بود. اکنون این گوشی در کتابخانه محصول چاینا تلکام (China Telecom) رخ نشان داده است. در این لیست کلیه مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه این گوشی هوشمند فاش شده است.

اوپو ای 52 دارای شماره مدل PDAM10 است. مشخصات کلی PDAM10 در ماه مارس در TENAA نشان داده شده بود. قرار گرفتن این گوشی در کتابخانه محصول چاینا تلکام تأیید می‌کند که گوشی جدید این برند چینی با نام اوپو ای 52 در چین معرفی خواهد شد. از مهم‌ترین مشخصات Oppo A52 می‌توان به دوربین چهارگانه هوش مصنوعی و باتری قدرتمند آن با پشتیبانی از شارژ سریع اشاره کرد.

مشخصات گوشی اوپو ای 52

اوپو ای 52

میان‌رده جدید اوپو دارای بدنه‌ای از جنس پلی‌کربنات است که ابعادی معادل 162 میلی‌متر طول و 75.5 میلی‌متر عرض دارد. ضخامت دستگاه به 8.9 میلی‌متر می‌رسد و 192 گرم وزن دارد. این گوشی هوشمند چینی دارای نمایشگر 6.5 اینچی با طراحی پانج هول است که از وضوح فول اچ‌دی پلاس پشتیبانی می‌کند. تراشه اسنپدراگون 665 به عنوان قلب تپنده دستگاه عمل خواهد کرد. 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی این تراشه را همراهی می‌کند.

قسمت پشتی اوپو ای 52 میزبان دوربین چهارگانه است که از ترکیب حسگر اصلی 12 مگاپیکسلی، یک حسگر 8 مگاپیکسلی و یک جفت حسگر 2 مگاپیکسلی دیگر تشکیل شده است. در قسمت جلویی شاهد حضور دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی هستیم. اوپو از یک باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپری در این محصول استفاده کرده است که از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. در بخش نرم‌افزاری، نسخه 10 اندروید بر روی دستگاه نصب شده است.

انتظار می‌رود که گوشی Oppo A52 از اول ماه آینده میلادی وارد بازار چین شود. این گوشی در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش عرضه خواهد شد. اگرچه بر اساس اطلاعات منتشرشده قیمتی معادل حدود 250 دلار برای این گوشی در نظر گرفته شده است، اما شاید بهتر باشد که منتظر ارائه اطلاعات رسمی از سوی شرکت سازنده باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نظر شخصی بنده به این صورتی که از طراحی خوشم نمیومد قیمتش تقریبا و مناسب و جزوه گوشی های اقتصادی محسوب میشه امکانات خوبی دارد صفحه هم بزرگه