لوگوی کنسول ایکس باکس سری ایکس

لوگوی کنسول ایکس باکس سری ایکس مشخص شد

با اینکه مایکروسافت هنوز به صورت رسمی در مورد لوگوی Xbox Series X صحبت نکرده اما اخیرا یک نشان تجاری ثبت کرده است که لوگوی کنسول ایکس باکس سری ایکس را نشان می‌دهد.

لوگوی کنسول ایکس باکس سری ایکس از یک X بزرگ تشکیل شده و در گوشه سمت چپ آن، واژه «سری» نقش بسته است. اینکه چرا حرف ایکس به لوگوی بازی دوتا 2 شباهت دارد، مشخص نیست و آن‌ها باید در این رابطه توضیح دهند.

یک نکته جالب دیگر که باید به آن اشاره کنیم این است که امکان دارد نشان X به یک مدل دیگر اشاره داشته باشد. اخیرا شایعاتی منتشر شده که در ماه مه، از کنسول ایکس باکس لاک هارت (Xbox Lockhart) رونمایی می‌شود که در واقع یک نسخه متفاوت از ایکس باکس جدید است. مایکروسافت تا پیش از این هم اعلام کرده بود که احتمالا دارد کنسول جدید خود را در مدل‌های مختلف عرضه کند. این نکته را هم باید توجه داشت که ثبت نشان‌های تجاری لزوما معنای خاصی ندارد و شاید در نهایت، یک لوگوی دیگر برای این کنسول انتخاب شود.

لوگوی کنسول ایکس باکس سری ایکس

اما فعلا، کنسول ایکس باکس سری ایکس پلتفرم اصلی مایکروسافت برای نسل بعدی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و شیوع کرونا ویروس باعث تعویق در عرضه نشود، در تعطیلات کریسمس، شاهد انتشار آن خواهیم بود. کنسول سری ایکس از نظر سخت افزاری، یکی از قدرتمندترین کنسول‌های تاریخ محسوب می‌شود و از پردازنده ذن ۲ (Zen 2) شرکت ای‌ام‌دی، حافظه SSD، رم GDDR6، فناوری رهگیری پرتو و غیره بهره می‌برد. همچنین تا اینجا، از عناوینی همچون هیلو اینفینت و هل بلید 2 برای آن پرده برداری شده است.

به زودی جزئیات بیشتری از سخت افزار و لوگوی کنسول ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد که آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. یه طراحی عالی از این کمپانی

  2. ساده و جذاب مثل همیشه

  3. من منتظر جزییات ببشتر اش میمونم