سیستم مورد نیاز بازی Destroy All Humans

سیستم مورد نیاز بازی Destroy All Humans

طرفداران مجموعه DAH به زودی شاهد انتشار نسخه بازسازی جدیدی از آن خواهند بود. سیستم مورد نیاز بازی Destroy All Humans را در ادامه مطالعه کنید.

سیستم مورد نیاز بازی Destroy All Humans از آن چیزی که طرفداران انتظار داشتند بالاتر است اما با یک سیستم متوسط هم می‌توانید آن را به شکل نسبتا مناسب اجرا کنید.

داستان بازی پیرامون یک موجود فضایی به نام کریپتو جریان دارد که به کره زمین می‌آید تا دی ان ای انسان‌ها را بدست بیاورد و در این مسیر، به نابودی همه چیز می‌پردازد! نسخه اصلی بازی از آن آثار خاطره انگیزی است که هنوز هم مخاطب دارد و بازیکنان زیادی در انتظار این نسخه جدید هستند، البته اگر سخت افزار مناسب برای آن را در دسترس داشته باشند.

سیستم مورد نیاز بازی Destroy All Humans

برای اجرای این بازی اکشن ماجراجویی باید یک پردازنده اینتل Core i5، شش گیگابایت رم و حداقل یک کارت گرافیک جی‌فورس GTX 960 داشته باشید. شرکت تی اچ کیو نوردیک (THQ Nordic) اعلام نکرده که این سیستم، چه نرخ فریمی به شما می‌دهد اما می‌توان انتظار داشت که بازی با نرخ 30 فریم در ثانیه و رزولوشن 1080p اجرا شود که چندان بد نیست اما به دلیل جزئیات زیاد بازی و شلوغی آن، ممکن است با افت فریم زیادی رو به رو شوید. اما برای اجرای بازی در بهترین حالت ممکن، باید یک پردازنده Core i7، هشت گیگابایت رم و یک کارت گرافیک جی‌فورس GTX 1060 داشته باشید که این سخت افزار به شما نرخ 60 فریم در ثانیه و رزولوشن 1080p را می‌دهد.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Destroy All Humans

– سیستم عامل: ویندوز ۷ / ۸.۱ / ۱۰ (نسخه‌های ۶۴ بیتی)
– پردازنده: اینتل i5-4690K 3.5 GHz / ای ام دی FX-8320 3.5 GHz
– حافظه رم: 6 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 960 / ای ام دی Radeon R9 380
– فضای هارد دیسک: 25 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه ۱۱

حداقل سیستم مورد نیاز بازی تقریبا مشابه گوست ریکون بریک پوینت (Ghost Recon Breakpoint) است و اگر آن را توانسته‌اید اجرا کنید، مشکلی در اجرای این بازی نیز نخواهید داشت.

سیستم پیشنهادی مورد نیاز بازی Destroy All Humans

– سیستم عامل: ویندوز ۷ / ۸.۱ / ۱۰ (نسخه‌های ۶۴ بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i7-3930K 3.2 GHz / ای ام دی Ryzen 5 1600 3.2 GHz
– حافظه رم: 8 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 1060 / ای ام دی Radeon RX 580
– فضای هارد دیسک: 25 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه ۱۱

بازی Destroy All Humans در تاریخ 28 ژوئیه 2020 (7 مرداد 1399) برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی نیست در دسترس خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*