Google Pixel 4a

طراحی گوگل پیکسل 4 ای در رندرهای جدیدی به نمایش درآمد

زمان زیادی تا رونمایی از گوشی Google Pixel 4a باقی نمانده است. اما از همین حالا می‌توانیم طراحی گوگل پیکسل 4 ای را در رندرهای تازه‌ای ببینیم.

وب‌سایت Pigtou طراحی گوگل پیکسل 4 ای را با صفحه نمایش 5.83 اینچی و ابعاد 144.18 در 69.46 در 8.2 میلی‌متر توصیف کرده است. البته ضخامت گوشی در قسمت برآمده‌ی دوربین، به 9.13 میلی‌متر می‌رسد. انتظار می‌رود پنل دستگاه از نوع آمولد و چیپست آن، اسنپدراگون 730 باشد.

در این رندرها، محل قرارگیری تک دوربین جلو و عقب را نیز می‌بینیم. اخیرا نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین این گوشی بیرون آمد که کیفیت بالای آن را نشان می‌دادند. از دیگر مشخصات احتمالی، باید به وجود 6 گیگ رم با 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 3080 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 15 وات اشاره کنیم. احتمالا قیمت گوگل پیکسل 4 ای حدود 400 دلار خواهد بود و در دو رنگ عرضه خواهد شد.

پیش‌تر منتظر رونمایی از این گوشی هوشمند در کنفرانس 2020 گوگل I/O بودیم؛ اما با شیوع ویروس کرونا آن مراسم لغو شد. حالا ظاهرا گوگل قصد دارد Pixel 4a را با برگزاری یک مراسم آنلاین معرفی کند؛ مانند کاری که اپل با آیفون اس ای 2020 کرد. به تازگی یک وب‌سایت آلمانی هم از آغاز فروش این گوشی هوشمند در روز دوم خرداد خبر داد.

طراحی گوگل پیکسل 4 ای

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کلا گوگل در پیکسل 4 خوب کار نکرد

  2. اگه ارزون باشه بهترین گزینه خرید واسه دوربین دوستان هست