آیفون اس ای ۲۰۲۰

آیفون اس ای ۲۰۲۰ با قیمت نجومی به بازار ایران رسید

آیفون اس ای ۲۰۲۰ – iPhone SE 2020 که اخیرا به عنوان میان ‌رده جدید اپل معرفی شد، پس از مدتی کوتاهی با قیمت نجومی به صورت غیر رسمی به بازار ایران رسید.

شرکت اپل اخیرا با هدف عرضه یک گوشی میان رده و اقتصادی به بازار به صورت رسمی از محصول جدید خود با نام آیفون اس ای ۲۰۲۰iPhone SE 2020 پرده برداشت. این گوشی میان رده اپل از همان پردازنده A13 Bionic موجود در گوشی آیفون 11 اپل بهره می‌برد که توانست به کمک پردازنده قدرتمند خود در بنچمارک‌ها بدرخشد و عملکرد دور از انتظاری را به ثبت برساند.

مشخصات iPhone SE 2020

به طور کلی می‌توان گفت آیفون اس ای جدید از بدنه شیشه‌ای، صفحه نمایش ۴.۷ اینچی IPS LCD با وضوح ۱۳۳۴ در ۷۵۰ پیکسل و حاشیه‌های زیاد در بالا و پایین همانند آیفون‌های قدیمی بهره می‌برد. شرکت اپل برای آن سیستم عامل iOS 13، تراشه Apple A13 Bionic، سه گیگابایت رم، حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی در نظر گرفته است. این گوشی تک دوربین در پشت از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و در جلو از دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی برخوردار شده است. همچنین حسگر اثر انگشت یا تاچ آی دی روی دکمه هوم و باتری ۱۸۲۱ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۸ واتی از سایر مشخصات آن محسوب می‌شوند.

قیمت آیفون اس ای ۲۰۲۰ در ایران

آیفون اس ای 2020 اخیرا با قیمت 399 دلار در بازارهای مختلفی عرضه شده و اکنون به صورت غیر رسمی و با قیمت نجومی خود را به بازار ایران رسانده است. این گوشی در نسخه 64 گیگابایتی با قیمت حدود 10 میلیون و 700 هزار تومان و در مدل 128 گیگابایتی با قیمت 11 میلیون و 700 هزار تومان در بازار تهران به مشتریان عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. رنگ قرمز اش رو دوست دارم

  2. واقعا قیمت اش بالاست و اصلا منصفانه نیست

  3. اصلا فکر اش رو هم‌ نمیکردم که رنگ قرمز اش اینقدر خوب باشه

  4. مگه قرار نبود قیمت اش از ۸ میلیون شروع بشه تا ۱۰ میلیون
    چ خبره این قیمت هاااا

  5. مثلا نسخه اقتصادی اش بود
    چه وضعشه این قدر گرون

  6. هیشکی اپل نخره سیبش دهنیه 😒😒

  7. ۱۱میلیون واسع گوشی که حتی یه دوربین درست و حسابی ندارع ؟؟؟؟؟؟

  8. چرا هرچی به ایران میرسه این همه گرون میشه 😐

  9. ۱۱میلیون ؟؟؟؟😐😐😐

  10. 11 میلیون برای یک آشغال

    هم قیمت گلکسی S10 سامسونگ هستش!!!

    به امید خدا مردم هم این آشغال رو نمی خرن تا آقا زاده وارد کنندش ورشکست بشه

    با سپاس