هواوی وای 8 اس

هواوی وای 8 اس با دوربین سلفی دوگانه معرفی شد

هواوی وای 8 اس – Huawei Y8s معرفی شد. این گوشی به ترتیب به دوربین سلفی و اصلی 8 و 48 مگاپیکسلی و تراشه قدرتمند کایرین 710 مجهز است. برای بررسی و مطالعه سایر مشخصات این گوشی با ما همراه باشید.

ماه گذشته اخباری درباره گوشی هواوی وای 8 اس به گوشمان رسید. طبق آن‌ها، این گوشی میان رده در بالای نمایشگر دارای یک ناچ نسبتا عریض بوده و دوربین اصلی، متشکل از دو سنسور است. رونمایی رسمی این گجت اندرویدی صحت این اخبار را نشان داد. برای اولین مرتبه شاهد ظاهر شدن Huawei Y8s در وب سایت هواوی کشور اردن بودیم.

هواوی وای 8 اس

مشخصات گوشی موبایل هواوی وای 8 اس – Huawei Y8s

نمایشگر گوشی با پنل ال سی دی، دارای اندازه 6.5 اینچ و رزولوشن فول اچ دی پلاس است. در بالای آن یک بریدگی تقریبا عریض قرار گرفته و دوربین سلفی دوگانه و اسپیکر مخصوص مکالمه را در خود جای می‌دهد. وجود ناچ به همراه طراحی FullView، ترکیبی به‌روز با وضوح بالا را در این گوشی به وجود آورده است و شما می‌توانید تجربه بصری جذاب و کیفیت رنگ فوق‌العاده‌ای را داشته باشید. به خصوص در هنگام بازی کردن با گوشی و مشاهده عکس و فیلم، کیفیت FHD+ صفحه نمایش، شما را راضی می‌کند. حتی در محیط‌های با نور زیاد و در زیر نور مستقیم آفتاب نیز محتوای به نمایش در آمده در نمایشگر، واضح و شفاف خواهد بود.

هواوی وای 8 اس

دوربین سلفی متشکل از یک سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز واید دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و یک سنسور کمکی مخصوص محاسبه عمق میدان با رزولوشن 2 مگاپیکسل و گشودگی دریاچه دیافراگم f/2.4 است. به لطف سنسور ثانویه می‌توان با دوربین سلفی هواوی وای 8 اس عکس‌های پرتره با پس زمینه تار گرفت.

در پشت گوشی، دوربین اصلی نیز از دو سنسور تشکیل می‌شود. سنسور دوم آن دارای رزولوشن و لنز مشابهی با دوربین سلفی است، اما سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی بوده و از یک لنز f/1.8 بهره می‌برد. سنسورهای دوربین اصلی به صورت عمودی کنار یکدیگر قرار گرفته و یک فلاش ال ای دی آن‌ها را همراهی می‌کند. این عناصر به صورت عمودی و به همراه فلش LED در زیر یکدیگر قرار گرفته‌اند. بهره‌گیری از سنسور نوری قدرتمند به همراه الگوریتم هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند در شرایط نوری نامناسب و در شب نیز عکس‌های زنده‌تر، واضح‌تر و پرنورتری را تهیه کنید.

توان سخت افزاری هواوی Y8s

هواوی وای 8 اس

تراشه گوشی کایرین 710 بوده و به 4 گیگابایت حافظه اصلی مجهز است. از نظر ظرفیت داخلی، دو نسخه 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی وجود دارد. هر دو نسخه از کارت حافظه جانبی تا 512 گیگابایت پشتیبانی می‌کنند. فناوری فشرده‌سازی فایل EROFS هم سرعت انتقال داده‌ها را بیشتر و فضای ذخیره‌سازی را با دقت بیشتری مدیریت می‌کند. نسل جدید جی پی یو توربو نیز در هواوی وای 8 اس وجود دارد و این فناوری عملکرد پردازنده و پردازشگر گرافیکی را بهبود می‌بخشد و سرعت پردازش گرافیکی GPU را بیشتر می‌کند. به این ترتیب می‌توانید تجربه فراگیری در اجرای بازی‌های ویدیویی داشته باشید.

ظرفیت باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعت است. متاسفانه باید این باتری را از طریق درگاه میکرو یو اس بی، با سرعتی معمولی، شارژ کنید. به کارگیری روش‌های مختلف برای بهینه‌سازی و مدیریت مصرف انرژی موجب شده با یک بار شارژ باتری این گوشی، تا حدود 50 ساعت مکالمه، تا 42 ساعت پخش موسیقی و تا 7.6 ساعت پخش ویدیو برای شما تضمین شده باشد.

پشتیبانی از سرویس‌های گوگل

برخلاف دیگر گوشی های تازه وارد هواوی، از گوگل سرویسز و در پی آن همه اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوگل پشتیبانی می‌کند. هواوی Y8s در بخش نرم افزاری از سیستم عامل اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری EMUI 9.1 بهره می‌برد که امکان به روزرسانی آن به نسخه‌های بالاتر نیز وجود دارد.

هواوی وای 8 اس

هواوی وای 8 اس از دو سیم کارت، فناوری 4G VoLTE، ارتباط بی سیم وای فای 802.11 b/g/n، بلوتوث 4.2 و جک 3.5 میلی‌متری هدفون پشتیبانی می‌کند. زمان عرضه و قیمت گوشی هنوز مشخص نیست. این گوشی در دو رنگ سبز و مشکی به بازار عرضه می‌شود. طراحی کلاسیک و جذاب به همراه بدنه پشتی طرح‌دار که با فرایند چند لایه پوششی ساخته شده، حس بسیار خوبی را در کاربر ایجاد می‌کند. بازتاب نور و نمایش سایه‌ها در قاب پشتی گوشی به گونه‌ای است که انگار ابرهای رنگی را در شرایط نوری متفاوت می‌بینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. امکانات اش واقعا عالیه ‌باید ببینیم قیمت اش چقدر ای هست

  2. گوشی خوبیه
    هم طراحی اش خوبه و قشنگه
    هم امکانات اش خیلی خوبه
    فیمت کوشی های هواوی ام که کلا مناسبه

  3. چقدر طراحی گوشی اش شبیه طراحی ایفون ایکسه

  4. اوه کایرین ۷۱۰
    اوه gpu turbo