تریلر جدید بازی The Last of Us 2

تریلر جدید بازی The Last of Us 2 منتشر شد

ناتی داگ تریلر جدید بازی The Last of Us 2 را منتشر کرد تا پیش از انتشار بازی بیشتر با جزئیات داستان و حکایت انتقام‌گیری الی آشنا شویم.

هفته گذشته چندین ویدیو از بازی د لست آو آس 2 لو رفت که بخش عظیمی از داستان و روند بازی را فاش می‌کردند. سونی خیلی زود عاملان این کار را شناسایی کرد، اما کنترل فضای مجازی و جلوگیری از دست‌به‌دست شدن آن اطلاعات تقریبا غیرممکن است. به همین خاطر تاریخ انتشار جدید The Last of Us Part II سریعا مشخص شد و حالا نمایش جدیدی از بخش داستانی بازی داریم.

تریلر جدید بازی The Last of Us 2

این نمایش به خوبی نشان می‌دهد در کنار آینده‌ای دور نسبت به نسخه اول، در The Last of Us Part II با جوئل و الی، کمی بعد از پایان بازی نخست نیز همراه خواهیم شد. همچنین خرده مشکلاتی میان الی و جوئل دیده می‌شود که احتمالا به اتفاقات پایانی The Last of Us مربوط است.

به طور کلی می‌توان بازی The Last of Us Part II را اثری سخت‌تر و تاریک‌تر نسبت به بازی اول دانست؛ زیرا بر اساس آنچه در تریلرها دیده‌ایم، دشمنان شما باهوش‌تر، متنوع‌تر و زیادتر از گذشته هستند و می‌توانند دردسرهای بیشتری برای الی ایجاد کنند. در بازی نخست، جوئل شخصیت اصلی بود و به نوعی نقش یک پدر را برای الی ایفا می‌کرد، اما در د لست آو آس ۲ این الی خواهد بود که شخصیت اصلی است و حالا با یک دختر جوان مواجه هستیم که بعد از ناکامی در یک رابطه عاطفی و از دست دادن دوستانش سعی دارد از دشمنانش در آن دنیای پساآخرالزمانی انتقام بگیرد.

به دنبال شیوع کرونا در سراسر جهان استودیو ناتی داگ انتشار بازی آخرین ما ۲ را تا زمان «نامشخصی» به تعویق انداخت، اما فاش شدن گسترده اطلاعات داستانی و ویدیوهای گیم پلی این بازی، سونی را مجبور کرد تا تنها چند هفته پس از تاریخ انتشار قبلی را به عنوان زمان عرضه جدید قسمت دوم د لست آو آس در نظر بگیرد. به این ترتیب این عنوان در جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ (۱۹ جولای ۲۰۲۰) به صورت جهانی منتشر خواهد شد.