طرح مفهومی هواوی میت 40 - Huawei Mate 40

طرح مفهومی هواوی میت 40 دوربین پنج گانه پرچمدار جدید هواوی را نشان می‌دهد

طرح مفهومی هواوی میت 40 – Huawei Mate 40 به تازگی در چند رندر سه بعدی افشا شده است و جزئیات جالبی از دوربین پنج گانه و نمایشگر لبه لبه این گوشی پرچمدار جدید چینی را به ما می‌دهد.

سری گوشی‌ های میت هواوی در سال‌های گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای در جذب رضایت مشتریان داشته‌اند و به خصوص در بحث امکانات عکاسی و فیلمبرداری، موبایل های پرچمدار هواوی همواره جزو سه رتبه‌ی اول بازار گوشی ‌های اندرویدی قرار داشته‌اند. حالا به تازگی تصاویر مفهومی از مدل بعدی این سری یعنی هواوی میت چهل فاش شده که طراحی دوربین های پنجگانه این محصول را لو می‌دهد.

با نگاه اول به این طرح‌ها متوجه می‌شویم که هواوی Mate 40 دارای یک سیستم تصویربرداری پنج گانه در یک ساختار دایره‌ای‌شکل بر روی پنل پشتی خود خواهد بود. این تقریبا مشابه همان طرحی است که ما روی پنل پشتی سری میت 30 نیز دیده بودیم. اما تعداد دوربین ها تنها نکته‌ی جذاب طرح مفهومی هواوی میت 40 نیست و یکی از تغییرات مهم پرچمدار 2020 هواوی، نمایشگر خمیده‌ی آن است.

طرح مفهومی هواوی میت 40 - Huawei Mate 40

این پنل لمسی در دو طرف چپ و راست دارای انحنای جالبی است و همانطور که در تصویر می‌بینید، هیچ‌گونه حفره یا بریدگی درون آن قرار نگرفته است تا کاربران از دید تمام صفحه حقیقی لذت ببرند. نکته‌ی عجیب اینجاست که دوربین سلفی پاپ نیز روی لبه‌ی بالایی دیده نمی‌شود و این می‌تواند به معنای آن باشد که هواوی میت چهل به اولین گوشی هواوی با دوربین سلفی زیر نمایشگر تبدیل خواهد شد.

گوشی جدید سری میت در لبه‌ها، فضای قابل لمس نسبتا بزرگی وجود خواهد داشت و احتمالا از آنها برای نمایش آیکون میانبر اپلیکیشن‌ها به روشی مشابه گلکسی نوت سامسونگ استفاده خواهد شد.

طرح مفهومی هواوی میت 40 ممکن است غیر واقعی باشد

طرح مفهومی هواوی میت 40 - Huawei Mate 40

جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، یک پورت یو اس بی تایپ سی و خشاب سیم‌کارت موارد دیگری است که در این تصاویر به چشم می‌خورد. متاسفانه این تصاویر زنده توسط هیچ یک از منابع رسمی نزدیک به کمپانی سازنده تایید نشده و احتمال این که غیر واقعی باشند، نیز وجود دارد. بنابراین با توجه به این که تا زمان معرفی میت 40 هواوی زمان زیادی باقی مانده است، به آنها به دیده‌ی تردید نگاه کنید و منتظر دریافت اطلاعات معتبرتر بمانید.