تصاویر آنر ایکس 10

تصاویر آنر ایکس 10 پیش از رونمایی رسمی در دنیای واقعی دیده شد

جدیدترین تصاویر آنر ایکس 10 – Honor X10 چند روز مانده به رونمایی رسمی منتشر شد که این گوشی را در سه رنگ آبی، نارنجی و مشکی به نمایش می‌گذارد.

گوشی‌های سری آنر ایکس 10 قرار است سه روز دیگر، 31 اردیبهشت ماه رسماً معرفی شد. اکنون تصاویر آنر ایکس 10 در دنیای واقعی منتشر شده که این گوشی را در سه رنگ آبی، نارنجی و مشکی به نمایش می‌گذارد.

به نظر می‌رسد این دیوایس از بدنه‌ای براق برخوردار است که ماژول دوربین سه‌گانه‌ای در سمت چپ قسمت بالایی آن داخل یک برآمدگی مشکی‌رنگ حضور پیدا کرده است. یک فلاش LED نیز این سیستم دوربین را همراهی می‌کند. علاوه بر این می‌توان روی این ماژول عبارت “ُSuper Night Vision” را نیز دید که به حالت عکاسی شبانه گوشی اشاره دارد.

تصاویر آنر ایکس 10

شما می‌توانید لوگوی هوش مصنوعی (AI) را در زیر دوربین ببینید، جایی که به فیلتر دوربین اصلی RYYB در این گوشی اشاره شده است. پیرو شایعات پیشین، این گوشی به دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی با دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا-واید (120 درجه‌ای) و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو مجهز خواهد بود.

تصاویر آنر ایکس 10

تصاویری که امروز از گوشی آنر X10 منتشر شده، قاب جلویی آنر X10 را نشان نمی‌دهند، اما پیشتر عکسی رسمی از آن به بیرون درز کرده بود که نمایشگر تمام صفحه و یک دوربین سلفی پاپ آپ را نشان می‌داد که رزولوشن 16 مگاپیکسلی دارد.

تصاویر آنر ایکس 10

از دیگر مشخصات فنی گوشی جدید برند آنر می‌توان به اندازه‌ی 6.63 اینچی نمایشگر LCD آن، 6 گیگابایت رم، 64/128 گیگابایت حافظه داخلی، یک اسکنر اثر انگشت روی فریم کناری و یک باتری 4،300 میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ 22.5 وات اشاره کرد. همچنین تأیید شده است که این گوشی به چیپست کایرین 820 با پشتیبانی از اینترنت موبایل 5G مجهز است.

انتظار می‌رود در کنار نسخه‌ی اصلی، مدل پرو این گوشی نیز معرفی شود. بر اساس شایعات، این مدل به یک نمایشگر 90 هرتزی، دوربین سوپر زوم 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابری و شارژ بی‌سیم 20 وات مجهز است.