اپیسر

اپیسر و آلکسون در ارائه نظارت از راه دور بر عملکرد SSDهای صنعتی همکاری می‌کنند

دو شرکت بزرگ اپیسر و آلکسون در راستای ارائه نظارت از راه دور بر عملکرد SSDهای صنعتی همکاری دو جانبه خود را آغاز کردند.

اخیرا شرکت اپیسر، سازنده ماژول های حافظه با همکاری Allxon، استارتاپی از مجموعه Acer، بستری از محاسبات ابری برای نظارت از راه دور عملکرد SSDهای صنعتی اپیسر فراهم نموده است این همکاری منجر به کاهش چشمگیر هزینه‌های تعمیر و نگهداری این محصولات شده و از بروز حوادث غیر منتظره جلوگیری می‌نماید.

همزمان با توسعه و تقاضای بیش از پیش IoT ، AI ، G5 و edge computing، حجم داده‌ها به سرعت در حال رشد می‌باشد، بنابراین بهره‌وری بیشینه و عملکرد صحیح و ماندگار از مهمترین مشخصه‌های دستگاه‌های ذخیره سازی صنعتی خواهد بود.

در این راستا تیم Apacer به توسعه Double-Barreled پرداخته و یک راه حل ذخیره‌سازی هوشمند برای جمع‌آوری و تجسم داده‌های عملیاتی بر روی SSDهای صنعتی، انتقال این داده‌ها و نیز اعلام عمر باقی مانده و در نهایت ارسال هشدار اولیه برای کاهش هرگونه نارسایی در عملکرد دستگاه ارائه می‌نماید.

علاوه بر نظارت از راه دور ، Double-Barreled می‌تواند به مشتریان کمک کند تا بر اساس رفتار خود محصولات حافظه بهینه را انتخاب کنند. برای تقویت کارکردهای Double-Barreled ،Apacer پلتفرم مدیریت دستگاه اینترنتی مبتنی بر رایانه ابری  Allxon را برای کنترل جامع اطلاعات در SSDهای مورد استفاده در IoT مبتنی بر Windows ،Android یا Linux OS و همچنین اشکال زدایی در لحظه و OTA (over-the-air) اتخاذ کرده است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.