گوشی آنر ایکس 10 با فناوری SUL 5G

گوشی آنر ایکس 10 با فناوری SUL 5G سرعت اینترنت خارق‌العاده‌ای خواهد داشت

گوشی آنر ایکس 10 – Honor X10 به فناوری SUL 5G مجهز است. این فناوری می‌تواند سرعت اینترنت خارق‌العاده‌ای را به ارمغان بیاورد.

کمپانی آنر دو روز دیگر میزبان رویداد آنلاینی است که در آن از گوشی‌های سری Honor X10 رونمایی می‌کند. این برند طی روزهای گذشته تیزرهای تبلیغاتی مختلفی را از گوشی آنر ایکس 10 منتشر کرده که به برخی ویژگی‌های کلیدی آن اشاره می‌کند. در تازه‌ترین پوستر تبلیغاتی منتشر شده، این شرکت یک قابلیت ویژه‌ی ارتباطی را در این محصولات معرفی کرده است.

فناوری SU 5G در گوشی آنر ایکس 10 چیست؟

امروز کمپانی آنر تأیید کرده است که گوشی Honor X10 به فناوری Super Uplink 5G مجهز است که می‌تواند تجربه‌ی فراگیر ارتباطی را ارائه کند. این تکنولوژی اولین بار در نمایشگاه MWC 2019 و توسط دو شرکت هواوی و چاینا تلکام معرفی شده بود.

نتایج تست‌های آزمایشگاهی نشان می‌دهد که این تکنولوژی می‌تواند نرخ uplink را در شرایط مناسب شبکه‌ای بین 20 تا 100 درصد افزایش دهد و تجربه‌ی نرخ uplink را به چیزی در حدود 412 درصد برساند. این تکنولوژی به شبکه‌های 5G اجازه می‌دهد پهنای باند uplink را افزایش دهند، در حالی که از طریق هماهنگی TDD/FDD، مکمل بین باندهای فرکانس بالا و پایین و تجمیع تایم دامنه/فرکانس دامنه، تأخیر را به حداقل برساند. این تکنولوژی در حال حاضر از 9 باند فرکانس در چین پشتیبانی می‌کند.

گوشی آنر ایکس 10 با فناوری SUL 5G

یک پوستر تبلیغاتی دیگر منتشر شده توسط این شرکت همچنین به پشتیبانی دوربین این گوشی از حالت عکاسی شبانه پیشرفته اشاره دارد. آنر پیشتر نیز نمونه عکس‌های ثبت شده توسط دوربین گوشی آنر ایکس 10 را منتشر کرده بود. گوشی هوشمند جدید آنر به دوربین سه‌گانه پشتی متشکل از حسگر اصلی 40 مگاپیکسلی RYYB، دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا-واید و یک حسگر 2 کاره تشخیص عمق و ماکرو 2 مگاپیکسلی مجهز است. دوربین اصلی این گوشی، همان دوربینی است که هواوی در گوشی پی 30 پرو از آن استفاده کرده است.

گوشی آنر ایکس 10 با فناوری SUL 5G

از دیگر مشخصات فنی این تلفن هوشمند می‌تواند به نمایشگر 6.63 اینچی LCD با طراحی بدون ناچ و وضح 2400 در 1080 پیکسل، نرخ رفرش 90 هرتز و تراکم پیکسلی 397ppi اشاره کرد. این دیوایس از چیپست HiSilicon Kirin 820 5G قدرت می‌گیرد که 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. در رأس بخش نرم افزاری آن اندروید 10 با رابط کاربری Magic UI 3.1.1 حضور دارد، در حالی که از یک باتری 4،300 میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ سریع 22.5 وات انرژی خود را دریافت می‌کند.