نمایشگاه ایفا 2020

برگزاری نمایشگاه IFA 2020 فقط با حضور خبرنگاران انجام می‌شود

نمایشگاه IFA 2020 در روزهای سیزدهم تا پانزدهم شهریور برپا خواهد شد. البته برگزاری ایفا 2020 به علت نگرانی‌های بهداشتی، متفاوت از همیشه خواهد بود.

با همه‌گیری ویروس کرونا برگزاری نمایشگاه IFA 2020 به صورت عمومی منتفی شده و شرکت در آن منوط به دریافت دعوت‌نامه است. افراد واجد شرایط برای حضور در برلین؛ تولیدکنندگان، نماینده‌های رسانه‌ها و فعالین بازار لوازم خانگی و الکترونیک هستند. حساب توییتر IFA Berlin با یادآوری این نکته که روند نوآوری متوقف نشده و به پلتفرمی برای نمایش آن نیاز است، خاطر نشان کرد:

نمایشگاه ایفا 2020 ارتباط واقعی بین انسان‌ها را به شما ارزانی می‌دارد؛ چیزی که همه ما در طلب آن هستیم. از روز پنجشنبه 3 سپتامبر تا روز شنبه 5 سپتامبر.

قرار است چهار رویداد مستقل به صورت موازی برگزار شوند. یکی کنفرانس خبری IFA Global که به دو یا سه نطق اصلی محدود خواهد بود. نمایشگاه IFA Global Markets و نشست IFA NEXT و SHIFT Mobility را نیز خواهیم داشت. همچنین نشست‌های مربوط به فروش و بیزینس هم برپا خواهند بود. علاوه بر این‌ها، IFA رویدادهای آنلاین گسترده و متنوعی را برای کسانی که امکان یا تمایل به شرکت حضوری ندارند، تدارک دیده است.

برگزاری نمایشگاه IFA 2020

تصمیم به برگزاری نمایشگاه IFA 2020 در همکاری نزدیک با نهادهای بهداشتی آلمان گرفته شده و مسئولان تدابیری اتخاذ کرده‌اند تا ایمنی همه شرکت کنندگان تضمین شود.

مثلا اینکه سیستم‌های پیشرفته کنترل سلامت در محل برگزاری مراسم نصب خواهد شد. همچنین در هر روز فقط 1000 نفر امکان ورود به سالن را دارند تا موازین فاصله گیری اجتماعی نیز رعایت شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*