تبلت آنر ویو پد 6 - Honor ViewPad 6

تبلت آنر ویو پد 6 با پشتیبانی از اینترنت 5G و نمایشگر 10.4 اینچی رونمایی شد

تبلت آنر ویو پد 6 – Honor ViewPad 6 با بهره‌گیری از اینترنت 5G و یک نمایشگر بزرگ 10.4 اینچی رسماً معرفی شد. با سایر مشخصات و قیمت تبلت آنر بیشتر آشنا شوید.

برند زیرمجموعه هواوی یعنی آنر یک هفته پس از انتشار تبلیغات رسمی تبلت آنر وی 6 در شبکه اجتماعی چینی ویبو، طبق برنامه‌ای که از پیش اعلام شده بود حالا این محصول را در کشور چین رونمایی کرده است. تبلت آنر ویو پد 6 طراحی کاملا جدیدی دارد و مشخصات سخت افزاری آن بهبود یافته و به استانداردهای سال 2020 رسیده است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

مهمترین مشخصات فنی تبلت آنر ویو پد 6

برای آن دسته از کاربرانی که با تبلت های آنر آشنا نیستند باید بگوییم که تبلت آنر ویو پد 6 در واقع در رده تبلت های پرچمدار این برند چینی قرار می‌گیرد. یک نمایشگر 10.4 اینچی با رزولوشن فوق‌العاده 2000 در 1200 پیکسل تقریبا تمام پنل جلویی را پوشانده و نسبت به نسل قبل حاشیه‌های نمایشگر بسیار کاهش یافته است؛ کاربران به لطف این طراحی جدید می‌توانند از نسبت مساحت نمایشگر به بدنه‌ی ۸۴ درصدی لذت ببرند.

تبلت آنر ویو پد 6 - Honor ViewPad 6

اما مغز متفکر تبلت آنر ویو پد 6 یک پردازنده کایرین 985 اختصاصی هواوی است که 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی آن را همراهی می‌کنند. در پنل پشتی یک دوربین 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 حضور دارد و برای سلفی گرفتن و تماس ویدیویی نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 در بالای نمایشگر قرار گرفته است.

یک باتری غول پیکر با ظرفیت 7 هزار و 250 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی از طریق کابل یو اس بی تایپ سی می‌تواند قدرت مورد نیاز برای این غول سخت افزاری را به اندازه کافی تامین نماید. تبلت ViewPad 6 آنر از حیث نرم افزار نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و سیستم عامل اندروید ۱۰ به همراه رابط کاربری انحصاری Magic UI 3.1 بر روی آن نصب شده است.

متاسفانه همانطور که پیش‌بینی می‌شد، به دلیل تحریم‌های آمریکا سرویس‌های موبایل گوگل در این تبلت قابل استفاده نیستند و به جای آن فروشگاه اختصاصی اپ گالری هواوی برای دسترسی و دانلود اپلیکیشن ها درون آن نصب شده است. از آنجا که با یک محصول سطح بالا طرف هستیم، قلم مجیک پنسل با حساسیت 4,096 به همراه این تبلت عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه و قیمت تبلت آنر V6 در سایر کشورها

تبلت آنر ویو پد 6 - Honor ViewPad 6

خوشخبتانه این تبلت جدید چینی از اینترنت 5G و وای فای 6 پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند کیبورد فیزیکی را نیز با استفاده از بلوتوث به آن متصل کنند. خریداران سه گزینه پیش روی خود خواهند داشت و در رنگ‌های Emerald Green ،Titanium Silver و Midnight Black (سبز، نقره ای و مشکی) می‌توانند آن را سفارش دهند. در حال حاضر تبلت آنر V6 تنها در بازار چین عرضه شده و هنوز مشخص نیست که کاربران سایر نقاط جهان چه زمانی می‌توانند آن را خریداری کنند.

متاسفانه از حیث قیمت نیز هواوی و آنر هیچ‌گونه جزئیاتی درباره قیمت این محصول ارائه نداده‌اند، اما در تاریخ 13 ژوئن (24 خرداد ماه) قرار است جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری این تبلت به طور کامل اعلام شود. طبق گزارش ها به نظر می‌رسد که پیش‌ثبت‌نام این محصول برای فروش اولیه آغاز شده و احتمالا کاربران روسیه آن را با نام Honor Pad V6 و کاربران سایر نقاط جهان آن را با نام Honor ViewPad 6 در بازار مشاهده خواهند کرد.