هواوی انجوی Z بنچمارک آنتوتو

گوشی هواوی انجوی Z با چیپست مدیاتک در بنچمارک آنتوتو ظاهر شد

گوشی هواوی انجوی Z چند روز مانده به رونمایی رسمی در بنچمارک آنتوتو رویت شد. اما نکته‌ی مهم در مورد آن، تجهیز به یک چیپست ساخت مدیاتک است.

هواوی خودش را آماده‌ی رونمایی از گوشی هواوی انجوی Z در تاریخ 24 مه (4 خرداد ماه) می‌کند. در حالی که تا به امروز برخی از مشخصات فنی کلیدی و رندرهای این گوشی به بیرون درز پیدا کرده بود، حالا این گوشی با یدک کشیدن شماره مدل DVC-AN00 در سایت بنچمارک‌گیری آنتوتو ظاهر شده است. این نتایج بنچمارک، نشان می‌دهند که گوشی آینده هواوی از یک تراشه مدیاتک استفاده خواهد کرد.

هواوی انجوی Z بنچمارک آنتوتو

گوشی Huawei Enjoy Z موفق به کسب امتیاز ترکیب 316،328 شده است که شام امتیاز 101،812 برای پردازنده و 90،692 برای پردازشگر گرافیکی می‌شود. این گوشی در حالی مورد آزمایش قرار گرفته است که به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز بوده و سیستم عامل اندروید 10 روی آن نصب بوده است. حافظه نوع UFS 2.1 این گوشی نیز امتیاز 69،703 را به خود اختصاص داده و همچنین تجربه کاربری در این گوشی امتیاز 54،121 را به نام خود ثبت کرده است.

این امتیاز دریافت شده را می‌تواند با چیپست اسنپدراگون 765 کوالکام و کایرین 810 هواوی مقایسه کرد که یکی از بهترین پردازنده‌های میان‌رده در بازار هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. قیمت مناسب مهم ترین عامل و فاکتوره

  2. اوه خیلی خوبه که
    ولی بازم کایرین ۸۲۰ که قوی تره 🤔

  3. شاید برای اینکه قیمتش کمتر باشه از ۸۲۰ استفاده نکرده‌…قدرتش اندازه ۸۱۰ هست

  4. قدرت خوبی داره تقریبا از پس همه امورات برمیاد 🙂

  5. طراحی اش خوبه
    یعنی بد اک نیست