تماس تصویری اینستاگرام

امکان تماس تصویری تا سقف 50 نفر به اینستاگرام اضافه شد

به تازگی قابلیت جدیدی به شبکه اجتماعی اینستاگرام اضافه شده که قابلیت تماس تصویری تا سقف 50 نفر را به کاربران می‌دهد تا در شرایط قرنطینه، راحت‌تر بتوانند با دوستان و همکاران ارتباط برقرار کنند.

همانطور که در گزارش هفته پیش به آن پرداختیم، فیس بوک قابلیت جدیدی تحت عنوان اتاق‌های گفتگو یا Messenger Rooms را در اختیار کاربران سراسر جهان قرار داده است تا در شرایط قرنطینه‌ی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا و این که افراد مجبور هستند از تلفن همراه و تماس تصویری برای برقراری ارتباطات کاری و دوستانه خود استفاده کنند، بتوانند نیازهای خود را با استفاده از این اپلیکیشن و بدون نیاز به حضور فیزیکی برطرف کنند.

تماس تصویری اینستاگرام

یکی از اپلیکیشن های تحت مالکیت فیس بوک، نرم افزار اینستاگرام است که حالا این شبکه اجتماعی نیز از قابلیت اتاق‌های گفتگو برای برقراری ارتباط ویدیویی با تا سقف 50 نفر پشتیبانی می‌کند و این موضوع در حساب رسمی توییتر اینستاگرام روز گذشته تایید شد. برای برقراری تماس تصویری با دوستان‌تان در اینستاگرام کافی است به قسمت پیام‌ها بروید و آیکون تماس تصویری را لمس کنید.

سپس قابلیت جدیدی که تحت عنوان گزینه Create a Room دیده می‌شود را انتخاب کنید. حالا از اینجا شما می‌توانید دوستانی که می‌خواهید در این تماس تصویری حضور داشته باشند را انتخاب کنید تا دعوتنامه برای آنها ارسال شود. همچنین شما می‌توانید لینک مربوط به اتاق‌های گفتگوی خود را کپی کنید و آن را با افراد بیشتری به اشتراک بگذارید؛ خودتان هم به راحتی می‌توانید به اتاق‌های گفتگوی دیگران اضافه شوید و تماس تصویری را آغاز کنید.

تماس تصویری اینستاگرام ، سومین قابلیت جدید ویژه‌ دوران کرونا

تماس تصویری اینستاگرام

البته با وجود این که تمام این اقدامات از طریق نرم افزار اینستاگرام انجام می‌شود، اما شما باز هم نیاز است که نرم افزار فیسبوک مسنجر را بر روی گوشی خود نصب داشته باشید. زیرا هنگام برقراری تماس تصویری، از طریق اینستاگرام به آن اپلیکیشن منتقل خواهید شد. این سومین بروزرسانی ویژه‌ای است که اینستاگرام با هدف کاهش اثرات منفی دوران کرونا بر روی روابط اجتماعی و کاری افراد منتشر می‌کند.

اوایل هفته جاری اینستاگرام از قابلیت جدیدی برای انتشار راهنماهای متنی و تصویری رونمایی کرد که به برخی از کاربران منتخب اجازه می‌دهد مقالات و راهنمایی‌های مختلف را با ظاهری جدید منتشر کنند. اولین راهنماهای منتشر شده در این پلتفرم مربوط به حوزه سلامت و بهداشت هستند و به طور مثال موسسه آمریکایی پیشگیری از خودکشی، در حساب اینستاگرام خود دو راهنما برای سلامت روانی و ارتباط سلامت ذهن و ویروس کرونا منتشر کرده است.

همچنین قبل از آن نیز در اواسط آوریل اینستاگرام تمرکز خود را بر روی حمایت از تجارت‌های کوچک قرار داده بود تا در دوران پاندمی کرونا، آنها ضرر کمتری متحمل شوند. اینستاگرام این کار را با برجسته کردن این کسب و کارها در قسمت جستجو شروع کرد و به حساب‌های کاربری این افراد اجازه می داد از ابزارهایی برای جذب سرمایه عمومی و البته از استیکرهای مخصوصی که اجازه می‌داد رابطه قوی‌تری با مشتریان خود داشته باشند، استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چه قابلیت خوب و عالی ای
    خیلی خوب و فوق العاده است

  2. کاش وقتی یه آپشن جدید اضافه میشه آپشن قدیمی و وردندارن

  3. تلگرام و اینستاگرام خیلی خوب دارن خودشونو میکشن بالا که محبوب شن

  4. اوهههه ۵۰نفر هرچی فالور یه جا میان تصویری