بهترین بازی های سیستم عامل مک

بهترین بازی های سیستم عامل مک اپل را بشناسید

لپ تاپ‌های مک بوک اپل شاید گران قیمت باشند اما در زمینه بازی دچار محدودیت هستند. در ادامه می‌توانید با بهترین بازی های سیستم عامل مک – Mac آشنا شوید.

کسانی که از لپ تاپ‌های اپل استفاده می‌کنند، معمولا اهل بازی کردن نیستند اما اگر در جستجوی فهرستی از بهترین بازی های سیستم عامل مک هستید، در ادامه آثار قابل توجهی را به شما معرفی کرده‌ایم.

شاید جدیدترین بازی‌های AAA بازار را نتوانید بر روی دستگاه‌های اپل اجرا نمایید اما آثار جذاب زیادی وجود دارند که باید امتحان کنید. در این مطلب تلاش کرده‌ایم آثاری از ژانرها و سبک‌های مختلف انتخاب کنیم تا هر کسی با هر نوع سلیقه‌ای، بتواند عناوین مورد نظر خود را انتخاب کند.

بهترین بازی های سیستم عامل مک – Mac

بازی Gone Home

بهترین بازی های سیستم عامل مک

بازی گان هوم یکی از آن آثار کمیابی است که بازیکنان را به یک محیط پرتاب کرده و به آن‌ها اجازه گشت و گذار می‌دهد تا خودشان بازی را آن طور که می‌خواهند پیش ببرند. در این اثر اول شخص، شما در نقش یک دانشجو بازی می‌کنید که پس از یک سال دوری، به خانه بازگشته و حالا می‌بیند هیچ کدام از اعضای خانواده در خانه حضور ندارند. از این جا به بعد، همه چیز به خود شما بستگی دارد، اینکه سرنخ‌ها را پیدا کرده و رازهای بازی را کشف کنید، از جمله اینکه خانواده شما کجا است و آن‌ها چه کارهایی انجام داده‌اند.

بازی Gone Home دارای ریتم آرامی است اما داستان فوق‌العاده‌ای دارد و در دنیای آن غرق می‌شوید. علاوه بر این‌ها، داستان بازی کمی تاریک و غمگین است و گیم پلی خاص آن احتمالا شما را غافلگیر می‌کند. اگر به دنبال یک بازی میخکوب کننده هستید، این اثر، گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

بازی Stardew Valley

بهترین بازی های سیستم عامل مک

بازی استاردو ولی یکی از محبوب‌ترین عناوین پیکسلی چند سال اخیر است. در این بازی نقش آفرینی، شما می‌توانید مزرعه رویایی خود را خلق کرده و در واقع  دره استاردو را احیا کنید. بازیکنان می‌توانند محصولات زراعی تولید کنند، حیوان پرورش دهند، غذا بپزند، ماهیگیری کنند و آیتم‌های مورد نیاز خود را بسازند. سبک پیکسلی بازی چشم نواز است و به این نوع بازی‌های زندگی روستایی، رنگ تازه‌ای می‌بخشد.

در بازی Stardew Valley نه تنها می‌توانید با شخصیت‌های غیرقابل بازی (NPC) تعامل داشته باشید بلکه حتی می‌توانید ازدواج کرده و یک خانواده تشکیل دهید! کارهای زیادی در این بازی برای انجام دادن وجود دارد و تنها چیزی که می‌تواند جلوی شما را بگیرد، خستگی شخصیت اصلی است. شما همچنین می‌توانید با دوستان خود یک مزرعه مشترک بسازید و منابع را به اشتراک بگذارید. این بازی بر خلاف ظاهر ساده‌اش، از وسعت بالایی برخوردار است و برای ساعت‌ها می‌تواند شما را سرگرم کند.

بازی World of Warcraft: Battle for Azeroth

بهترین بازی های سیستم عامل مک

نبرد برای آزروث در واقع هفتمین بسته الحاقی (اکسپنشن) بزرگ بازی دنیای وارکرفت است که در سال 2018 منتشر شد. اگر از طرفداران آثار نقش آفرینی آنلاین چندنفره گسترده (MMORPG) هستید، این بازی می‌تواند برای هزاران ساعت شما را سرگرم کنند. بازی World of Warcraft: Battle for Azeroth دارای بخش جدیدی به نام Warfronts هم هست که در آنجا باید با 19 بازیکن دیگر به همکاری پرداخته و ماموریت‌های مختلفی را انجام دهید.

نبرد برای آزروث ویژگی‌های مثبت زیادی دارد و یک تجربه جذاب از مجموعه ورلد آف وارکرفت به حساب می‌آید. فقط فراموش نکنید که با یک بازی نسبتا پیچیده و گسترده رو به رو هستید، پس آرامش خودتان را حفظ کنید و عجول نباشید.

بازی Katana Zero

بهترین بازی های سیستم عامل مک

اگر ظرافت‌های بازی Mark of the Ninja، خشونت بازی Hotline Miami و سبک داستان‌گویی بازی Second Sight را با یکدیگر تلفیق کنیم، به کاتانا زیرو می‌رسیم. این بازی از یک سبک گرافیکی نئونی کلاسیک بهره می‌برد که تلفیق آن با موسیقی سبک سینث (Synth)، فضای متفاوتی را خلق کرده است. ریتم سریع اثر را نیز به این ویژگی‌ها اضافه کنید. شما در نقش زیرو بازی می‌کنید، یک آدمکش که مواد مخدر خاصی مصرف کرده و حالا می‌تواند زمان را دستکاری کند. در این بازی دو بعدی، شما می‌توانید زمان را آهسته کنید، در مقابل تیرها جا خالی داده و کارهای هیجان انگیز دیگری انجام دهید. ناگفته نماند که هر مرحله از بازی باید بدون خطا به پایان برسد پس باید قابلیت‌های قهرمان داستان را به خوبی فرا بگیرید.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه بازی Katana ZERO این است که حتی یک ضربه می‌تواند شما را بکشد. هنگامی که زیرو می‌میرد، شما به ابتدای مرحله باز می‌گردید. این مسئله باعث می‌شود تا فرصت جبران کردن اشتباهات خود را داشته باشید و ماموریت را بدون آسیب دیدن به اتمام برسانید. داستان بازی شاید چندان جذاب نباشد اما گیم پلی آن اعتیاد آور است و شما را تا انتها با خود همراه می‌سازد.

بازی Donut County

بهترین بازی های سیستم عامل مک

در چند سال اخیر، بازی‌های مستقل کمی وجود داشته‌اند که به اندازه دونات کانتری توانسته‌اند تحسین برانگیز ظاهر شوند. این بازی پازلی زیبا، تمرکز ویژه‌ای بر روی داستان‌گویی دارد و در این زمینه، از حد انتظارات هم فراتر می‌رود. در بازی Donut County شما به معنای واقعی کلمه در نقش یک سوراخ بازی می‌کنید! سوراخی که همه چیز را می‌بلعد، از ساکنان محل و دوستان گرفته تا آیتم‌ها و هر چیزی که وجود دارد. بازی با اینکه کوتاه است اما شما را به شدت سرگرم کننده خواهد کرد.

بازی Minecraft

بهترین بازی های سیستم عامل مک

بدیهی است که پرفروش‌ترین بازی تاریخ در فهرست بهترین بازی های سیستم عامل مک نیز حضور داشته باشد. تقریبا هر کسی که آشنایی کوچکی با دنیای بازی دارد، نام ماینکرفت را شنیده یا حداقل برای مدتی کوتاه آن را تجربه کرده است. یک اثر جهان باز به شدت گسترده که در آن به معنای واقعی کلمه می‌توانید هر چه که می‌خواهید را خلق کنید و هر چه که دوست دارید را انجام دهید. گیم پلی جذاب بازی Minecraft با ساعت‌ها و روزها بازی کردن، خسته کننده نمی‌شود. افراد زیادی هستند که سال‌ها برای این بازی وقت گذاشته‌اند و هنوز هم مثل روز اول، از آن لذت می‌برند.

خانه رویایی خود را بسازید، کشاورزی کنید، برای یافتن طلا و الماس به معدن کاری بپردازید، با انواع موجودات مختلف مبارزه کنید و به جهان‌های موازی قدم بگذارید. اگر احیانا هنوز به سراغ این بازی نرفته‌اید، شاید حالا بهترین زمان برای امتحان کردن آن باشد. شما می‌توانید راهنمای بازی را از اینجا مطالعه کنید.

گرافیک پیکسلی 8 بیت بازی شاید در نگاه اول جذاب نباشد اما کافی است کمی در دنیای بازی وقت صرف کنید تا متوجه شوید چه اثر اعتیادآوری است.

بازی Dota 2

بهترین بازی های سیستم عامل مک

بازی دوتا ۲ یکی از بزرگ‌ترین آثار استراتژی تاریخ است که خوشبختانه برای سیستم عامل مک نیز عرضه شده است. تلفیق عناصر استراتژی‌های ریل تایم (RTS) و دفاع از قلعه (Tower Defense) باعث شده تا با یکی از آثار خوش ساخت و برجسته سبک استراتژی رو به رو باشیم.

در این بازی میدان جنگ چند نفره آنلاین یا همان موبا (MOBA)، شاهد رقابت‌های پنج در برابر پنج خواهید بود و هدف هر تیم، نابودی پایگاه تیم حریف است. با تشکر از به روز رسانی‌های مختلف، هر چند مدت، شاهد اضافه شدن عناصر و شخصیت‌های جدیدی به بازی هستید که رنگ تازه‌ای به آن می‌بخشند. بازی Dota 2 یکی از آن آثاری است که باید مدت زمان زیادی برای آن وقت زیادی صرف کنید تا بتوانید همه چیز را به خوبی یاد بگیرید اما وقتی که کمی حرفه‌ای شوید، دیگر نمی‌توانید آن را کنار بگذارید. بازی دوتا ۲ بدون شک یکی از بهترین بازی های سیستم عامل مک است.

در اینجا باید به بازی لیگ آف لجندز نیز باید اشاره داشته باشیم که آن هم بر روی مک قابل دسترسی است. با تشکر از سیستم مورد نیاز متعادل بازی، شما هیچ مشکلی در اجرای روان آن اثر نخواهید داشت. پس اگر دوتا 2 نظر شما جلب نمی‌کند شاید بهتر باشد بازی League of Legends را امتحان کنید.

بازی Diablo III

بهترین بازی های سیستم عامل مک

شرکت بلیزارد بازی‌های اعتیادآور زیادی به بازار عرضه کرده است و دیابلو ۳ هم از این قضیه مستثنی نیست. این بازی با یک تاخیر 12 ساله منتشر شد و شاید بهترین قسمت این مجموعه نباشد اما هنوز هم یک سر و گردن از اکثر آثار مشابه بالاتر است و بدون شک می‌تواند لحظات هیجان انگیزی را برای شما و دوستانتان خلق کند. در این بازی آنلاین، شما می‌توانید همراه با بازیکنان دیگر بازی کرده، به تاخت و تاز دشمنان پرداخته و لوت یا طلا جمع آوری کنید.

شاید بازی Diablo III برای بازیکنان غیرحرفه‌ای، گزینه مناسبی نباشد اما اگر مشکلی با آثار نسبتا پیچیده و استراتژیک ندارید، قسمت سوم دیابلو به یکی از تجربه‌های به یاد ماندنی زندگی شما تبدیل خواهد شد. البته اگر تازه کار هستید، باید ساعت‌ها وقت صرف کرده و همه چیز را آموزش ببینید و در این مسیر با چالش‌های زیادی رو به رو می‌شوید اما در نهایت خواهید دید که ارزشش را دارد.

بازی Night in the Woods

بهترین بازی های سیستم عامل مک

داستان بازی شبی در جنگل، افسرده کننده است. قهرمان بازی، پس از ترک تحصیل، به زادگاه خود بازمی‌گردد تا زندگی بی معنای سابقش را ادامه دهد. اما هنگامی که به شهر می‌رسد، متوجه می‌شود که شهر تغییر پیدا کرده است. دوستانش همان آدم‌های سابق نیستند و راز بزرگی در پشت این تغییرات نهفته است.

بازی Night in the Woods از نظر بصری و روایت داستان، درخشان است و شخصیت‌های جذابی را در آن ملاقات می‌کنید. این شخصیت‌ها شاید حیوان باشند اما به شما احساسی انسانی می‌دهند. این بازی در مجموع ثابت می‌کند که برای روایت یک داستان خوب، به جلوه‌های بصری واقع گرایانه نیازی نیست.

بازی Fortnite: Battle Royale

بهترین بازی های سیستم عامل مک

همانند ماینکرفت، حتی اگر آشنایی کمی با دنیای بازی داشته باشید، باز هم نام این اثر را شنیده‌اید. با بیش از 350 میلیون بازیکن، هیچ نشانه‌ای از توقف در محبوبیت این بازی دیده نمی‌شود. در این بازی رایگان هیجان انگیز، شما باید با 99 نفر دیگر مبارزه کنید و اگر مهارت کافی داشته و کمی هم خوش شانس باشید، می‌توانید به عنوان آخرین بازمانده، پیروز شوید. اگر هم از بخش بتل رویال آن خسته شدید، بخش‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید برای ساعت‌ها با آن‌ها سرگرم شوید.

و اما بهترین اتفاق؟ شما تنها به بازی با دارندگان لپ تاپ‌های مک محدود نیستید. با تشکر از قابلیت کراس پلی، شما این فرصت را دارید تا با بازیکنانی از پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی و حتی گوشی‌های هوشمند به رقابت بپردازید.

این بازی دارای فصل‌های مختلفی است و هر فصل با ویژگی‌های تازه‌ای عرضه می‌شود تا هرگز خسته نشوید و بازی به شما احساس تکراری بودن ندهد. آپدیت نسخه ۱۲.۶۰ بازی نیز اخیرا منتشر شده و بخش‌های جذاب تازه‌ای را به بازی اضافه می‌کند.

بازی Dead Cells

بهترین بازی های سیستم عامل مک

عناوین مستقل و ایندی در چند سال اخیر به اوج محبوبیت رسیده‌اند و بازی دد سِلز هم یکی از آثاری است که توانسته نظر بازی دوستان را جلب کند. در این بازی روگ لایک (Roguelike)، اگر کشته شوید، همه چیزهایی که به دست آورده‌اید را به راحتی از دست خواهید داد.

هدف شما این است که از قلعه فرار کنید و هر کدام از سیاه چال‌های پرچالش بازی را با موفقیت پشت سر بگذارید. البته سازندگان آن قدر هم بی‌رحم نیستند؛ می‌توانید مهارت‌های شخصیت خود را ارتقا دهید که به شما کمک شایانی در پشت سر گذاشتن مراحل می‌کند. بازی Dead Cells از ساختار غیرخطی بهره می‌برد و مسیرهای مختلفی برای رسیدن به مقصد وجود دارد. شما می‌توانید مسیرهایی را برای پیشروی انتخاب کنید که با سبک بازی شما سازگارتر است. این بازی سخت است اما نه به آن شکل که شما را آزار دهد.

بازی Total War: Three Kingdoms

بهترین بازی های سیستم عامل مک

سری بازی توتال وار در سبک استراتژی نوبتی، حرف اول و آخر را می‌زند. در این قسمت جدید، شاهد تلفیق قهرمان گرایی و المان‌های جادویی بازی وارهمر (Warhammer) با واقع گرایی نسخه‌های کلاسیک هستیم. نتیجه این تغییرات، خلق فضایی جدید بوده که نیمی از آن را واقعیت و نیمی از آن را افسانه تشکیل می‌دهد.

بازی سه پادشاهی دارای بهترین سیستم دیپلماسی در کل مجموعه توتال وار است و تعادل بهتری بین بخش‌های مختلف بازی برقرار شده است. عناصر استراتژی هم‌زمان باعث شده‌اند تا هنگام رقابت با دیگر بازیکنان، این حس را داشته باشید که درون یک جنگ واقعی قرار گرفته‌اید.

آیا هیچ کدام از عناوین فهرست بهترین بازی های سیستم عامل مک را بر روی لپ تاپ‌های اپل تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. الان اینا بهترین بازی ها اش بودن