تلویزیون های هوشمند ردمی اسمارت تی وی ایکس - Redmi Smart TV X

تلویزیون هوشمند ردمی اسمارت تی وی ایکس با قیمت باورنکردنی معرفی شد

در رویداد معرفی گوشی های هوشمند سری Redmi 10X این کمپانی تلویزیون های هوشمند ردمی اسمارت تی وی ایکس – Redmi Smart TV X را نیز با قیمت و مشخصات جالب توجه رونمایی کرد.

دقایقی پیش از مدل های جدید گوشی های خانواده سری رد می ده ایکس رونمایی شد و یکی دیگر از برگ‌های برنده‌ی شیائومی در این کنفرانس، رونمایی از تلویزیون های هوشمند سری اسمارت تی وی X بود. این خانواده از تلویزیون های هوشمند چینی در سه سایز تولید می‌شوند و مدل پایه آنها که 50 اینچ مساحت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، کمتر از 280 دلار قیمت دارد!

مشخصات تلویزیون های هوشمند ردمی اسمارت تی وی ایکس

این خانواده جدید از محصولات شیائومی دارای مشخصات سطح بالایی هستند و در عین حال قیمت بسیار معقولی را پیش روی کاربران قرار می‌دهند. این سه تلویزیون هوشمند به ترتیب در ابعاد 50، 55 و 65 اینچ تولید شده‌اند که البته همگی از مشخصات سخت افزاری نسبتا مشابهی برخوردارند. هر سه مدل، یک پنل با رزولوشن 4K را با پشتیبانی از 85 درصد از گستره رنگی وسیع NTSC در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

نسبت مساحت نمایشگر به مساحت بدنه 97 درصد است که نشان می‌دهد کمپانی سازنده در طراحی محصول سعی کرده تا کمترین حاشیه، مزاحم دید کاربران شود و با بهره‌گیری از فریم فلزی، کیفیت ساخت بدنه را به شدت ارتقا داده است. تلویزیون های هوشمند جدید ردمی از تکنولوژی Motion Estimation Motion Compensation برخوردارند که از الگوریتم 60 هرتزی جبرانی برای ارائه‌ی محتوای در حال پخش به روان‌ترین شکل ممکن به کار گرفته می‌شود.

تلویزیون های هوشمند ردمی اسمارت تی وی ایکس - Redmi Smart TV X

از حیث قابلیت‌های صوتی تلویزیون‌ های هوشمند سری ردمی Smart TV X از چهار اسپیکر 12.5 وات و سیستم ساب ووفر 8 واحدی برای خلق کیفیت صدای فوق‌العاده در منزل برخوردارند. همچنین از فناوری‌های محبوب دنیای صدا یعنی Dolby Audio و DTS-HD در هر سه مدل پشتیبانی خواهد شد. از دیگر مشخصات سخت افزاری این اسمارت تی وی های ارزان چینی می‌توان به 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت ظرفیت داخلی اشاره کرد.

همچنین مشابه مدل Honor X1 Smart TV که چندی پیش وارد بازار شد، این تلویزیون ها نیز از میکروفون‌های داخلی برای کنترل صوتی و شناسایی فرامین کار برخوردارند.

قیمت تلویزیون های هوشمند جدید ردمی

همانطور که در بالا بیان کردیم این خانواده جدید در سه ابعاد متفاوت تولید شده‌اند و این در حالی است که کمپانی سازنده در اقدامی عجیب، تنها قیمت دو مدل از آنها را اعلام کرده است. به این ترتیب کاربران می‌توانند این محصولات را با قیمت‌های زیر در بازار خریداری کنند:

  • تلویزیون ردمی اسمارت تی وی ایکس مدل 65 اینچی: 3299 یوآن (معادل 462 دلار)
  • تلویزیون ردمی اسمارت تی وی ایکس مدل 55 اینچی: 2299 یوآن (معادل 322 دلار)
  • تلویزیون ردمی اسمارت تی وی ایکس مدل 50 اینچی: قیمت دقیق اعلام نشده اما کمتر از 2000 یوآن خواهد بود (معادل کمتر از 280 دلار)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کاش قیمت اش رو تبدیل میکردین به تومان

  2. واقعا از نظر اقتصادی به صرفه است و عالی