بازی جی تی ای 6

بازی جی تی ای 6 در سال 2024 عرضه خواهد شد

هر روز شایعات تازه‌ای پیرامون بازی Grand Theft Auto 6 منتشر می‌شود و حالا طبق اطلاعات جدید فاش شده، بازی جی تی ای 6 – GTA 6 در سال 2024 عرضه خواهد شد.

بازی دوستان نزدیک به هفت سال است که در انتظار بازی جی تی ای 6 هستند و ظاهرا باید چهار سال دیگر نیز منتظر بمانند زیرا شواهد نشان می‌دهد که این بازی بزرگ در سال 2024 منتشر می‌شود.

انتشار بازی جی تی ای 6 در سال 2024

شرکت تیک تو (Take-Two) اخیرا یک گزارش مالی به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ارائه داده است که جزئیات آن می‌تواند به بازی GTA 6 اشاره داشته باشد. اگر این حدسیات درست باشد، در تاریخ 31 مارس 2024  (12 فروردین 1403) می‌توانید منتظر این بازی باشید.

این گزارش‌های مالی ثبت می‌شوند تا سرمایه‌گذاران و متخصصان امور مالی از وضعیت شرکت‌ها برای سرمایه‌گذاری آگاهی پیدا کنند و جزئیات و آمار مورد نیاز خود را به دست بیاورند. در گزارش مالی ثبت شده توسط تیک تو، ذکر شده که آن‌ها قرار است در یک بازه 12 ماهه (که در تاریخ 31 مارس 2024 به پایان می‌رسد)، 89 میلیون دلار برای بازاریابی خرج کنند. مشخص است در این دوره، اثر بزرگی قرار است عرضه شود که آن‌ها به چنین بودجه عظیمی برای تبلیغات نیازمند هستند. شرکت تیک تو به سرمایه گذار نیاز دارد و بازی Grand Theft Auto 6 می‌تواند هر کسی را به سرمایه گذاری وادار کند.

بازی جی تی ای 6

با اینکه همه این صحبت‌ها می‌تواند حدس و گمان باشد اما لازم به ذکر است که یک گزارش مالی در گذشته، تاریخ انتشار بازی رد دد ریدمپشن 2 (Red Dead Redemption 2) را فاش کرده بود و این شایعه در نهایت واقعی از آب در آمد. علاوه بر این‌ها، سرمایه‌گذارها بدون شک اهمیت ویژه‌ای برای بازی GTA 6 قائل هستند و احتمالا یکی از شروط آن‌ها برای سرمایه‌گذاری، آگاهی از بازه زمانی انتشار این بازی خواهد بود.

درست است که بازی جی تی ای 5 هنوز به فروش خوب‌اش ادامه می‌دهد (130 میلیون نسخه تا اینجا) اما حالا عمری 7 ساله دارد و طرفداران بی‌صبرانه در انتظار معرفی قسمت جدید هستند. از آن جایی که بازی رد دد 2 در سال 2018 عرضه شده است، سال 2024 برای جی تی ای بعدی چندان غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد.

طبق دیگر شایعات منتشر شده، شخصیت اصلی بازی یک زن خواهد بود؛ اتفاقی که قطعا طرفداران را هیجان‌زده می‌کند. بازی جی تی ای 6 هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است اما هم‌اکنون توسط شرکت راک استار در دست توسعه قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. باید چیز خیلی خوب و جالبی باشه

  2. فکر می کنم یوبی سافت با عرضه driver جدید، بتونه تا حدودی رقابت رو جذاب کنه

    با سپاس

  3. چه احتیاجی داره اصلا بسازتش وقتی هیچ رقیبی نداره و هرسال فروش خوبی میکنه
    اگه هیچ بازی GTA V ازش نخرن اونموقع سریع سری جدیدشو میسازه