ساعت هوشمند سامسونگ

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 2 با حاشیه فیزیکی چرخان در راه است

عکسی به بیرون درز کرده که ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 2 را با حاشیه فیزیکی چرخان نشان می‌دهد. البته نام تجاری این گجت هنوز قطعی نشده است؛ ولی ما فعلا آن را گلکسی واچ 2 می‌نامیم.

سال گذشته، سامسونگ دو ساعت هوشمند را با اسامی Galaxy ‌Watch Active و گلکسی واچ اکتیو 2 معرفی کرد. هیچ کدام از این دو گجت دارای حاشیه فیزیکی نبودند؛ هرچند در اکتیو 2 یک حاشیه لمسی مجازی وجود داشت که برخی عملکردهای نرم افزاری با آن قابل اجرا بود. ولی حاشیه فیزیکی، حس و حال دیگری دارد و کار با آن راحت‌تر است؛ چیزی که ظاهرا کاربران سامسونگ Galaxy Watch 2 از آن بهره‌مند خواهند شد.

سامسونگ Galaxy Watch 2

بر اساس تاییدیه صادر شده از سوی FCC (رگولاتوری آمریکا) این اسمارت واچ جدید، قطر 45 میلی‌متری دارد؛ یعنی بین گلکسی واچ اکتیو2 44 میلی‌متری و مدل بزرگ‌تر گلکسی واچ 46 میلی‌متری قرار می‌گیرد. شایعات از عرضه‌ی یک نسخه تیتانیومی هم حکایت دارند. این نسخه، باید خیلی گران‌تر از ورژن‌های آلومینیمی و فولاد ضد زنگ باشد.

احتمال می‌رود نسل جدید گلکسی واچ در اواسط تابستان از راه برسد؛ شاید همزمان با معرفی گلکسی نوت 20، گلکسی فولد 2 یا گلکسی تب اس 7 سامسونگ!