سیستم مورد نیاز بازی کروسیبل

سیستم مورد نیاز بازی کروسیبل – Crucible

بازی Crucible اثر بزرگ، پرخرج و البته رایگان شرکت آمازون سرانجام منتشر شد. مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی کروسیبل را در ادامه مطالعه کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی کروسیبل نسبتا بالا است و برای اجرای آن به یک سیستم متوسط رو به بالا نیاز خواهید داشت. بازی Crucible اولین اثر پرخرج و بزرگ شرکت آمازون محسوب می‌شود.

این بازی فعلا تنها برای رایانه‌های شخصی منتشر شده است و در حال حاضر هیچ صحبتی از نسخه کنسولی آن نشده است اما با توجه به گرافیکی که دارد، یک کاندیدای خوب برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس خواهد بود و با توجه به هزینه بالایی که شرکت آمازون برای این بازی کرده است، انتشار آن برای نسل بعدی کنسول‌ها بدیهی به نظر می‌رسد.

این بازی یک اثر اکشن شوتر تیمی است و طبق وعده سازندگان، با توجه به انتخاب‌های شما پیش می‌رود که احتمالا بدین معناست تصمیم بگیرید به کدام دشمن زودتر شلیک کنید! شما می‌توانید یکی از 10 شکارچی مختلف بازی را انتخاب کنید و هر کدام دارای قابلیت‌ها و مهارت‌های اختصاصی خود هستند. قبل از آغاز بازی شما می‌توانید یک سری از قابلیت‌ها را با توجه به سبک بازی خود، برای شخصیت‌ها انتخاب کنید که در طول مسابقه، قابل استفاده خواهند بود. تنوع شخصیت‌ها و مهارت‌ها باعث شده تا گیم پلی بازی از تنوع خاصی برخوردار باشد. بازی از سه مُد مختلف نیز بهره می‌برد که هر کدام به شکل متفاوتی برگزار می‌شوند.

سیستم مورد نیاز بازی کروسیبل

حداقل سیستم مورد نیاز بازی کروسیبل

– سیستم عامل: ویندوز 7 / 8 / ۱۰ (نسخه‌های ۶۴ بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i5-3570 3.40 GHz / ای ام دی FX-6300
– حافظه رم: ۸ گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 660 / ای ام دی FX-6300
– حافظه ویدیویی (VRAM): دو گیگابایت
– فضای هارد دیسک: 15 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه ۱۱
– نیازمند به اینترنت

سیستم پیشنهادی بازی Crucible

– سیستم عامل: ویندوز ۱۰ (نسخه ۶۴ بیتی / آپدیت نوامبر ۲۰۱۹ به بعد)
– پردازنده: اینتل Core i5-6500 3.20 GHz / ای ام دی Ryzen 3 2200G
– حافظه رم: 8 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 1060 / ای ام دی Radeon RX 570
– حافظه ویدیویی (VRAM): سه گیگابایت
– فضای هارد دیسک: 15 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه ۱۱
– نیازمند به اینترنت

سیستم مورد نیاز بازی کروسیبل

سیستم مورد نیاز بازی تقریبا به بلیدینگ اج (Bleeding Edge) نزدیک است و اگر رایانه شما توانایی اجرای آن را دارد، در اجرای این بازی نیز دچار مشکل نخواهید شد. شرکت سازنده اعلام نکرده است که سیستم‌های اعلام شده چه رزولوشن و نرخ فریمی ارائه می‌دهد اما می‌توان انتظار داشت که از حداقل سیستم مورد نیاز، نرخ ۳۰ فریم در ثانیه و رزولوشن ۱۰۸۰p و از سیستم پیشنهادی بازی، نرخ ۶۰ فریم در ثانیه و رزولوشن ۱۰۸۰p را دریافت نمایید.

توسعه بازی Crucible در سال 2016 آغاز شد و قرار بود یک اثر بتل رویال 12 نفره باشد. با افزایش محبوبیت عناوینی همچون پابجی و فورتنایت، انتظار می‌رفت که سازندگان تعداد بازیکنان را بالا ببرند، اتفاقی که در نهایت رخ نداد. با این حال، آن‌ها زاویه دوربین را به سوم شخص تغییر دادند و بازی حالا به آثاری همچون پاراگون (Paragon) از شرکت اپیک و جایگنتیک (Gigantic) از شرکت موتیگا شباهت دارد. هر دو بازی مذکور با اینکه قابل توجه بودند و نوآوری‌های خاصی داشتند اما نتوانستند مخاطبان را جذب کنند. آمازون امیدوار است که این بازی پرمخاطب ظاهر شود و بتواند راه را برای آثار بزرگ بعدی آن‌ها باز کند.

بازی کروسیبل هم‌اکنون بر روی رایانه‌های شخصی به صورت رایگان در دسترس است. شما می‌توانید بازی را از پلتفرم استیم به راحتی دانلود کنید.