سیستم مورد نیاز بازی ماینکرفت دانجنز

سیستم مورد نیاز بازی ماینکرفت دانجنز – Minecraft Dungeons

بازی Minecraft Dungeons سرانجام در اختیار طرفداران قرار گرفت. مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی ماینکرفت دانجنز را در ادامه مطالعه کنید.

سیستم مورد نیاز بازی ماینکرفت دانجنز به نسخه اصلی ماینکرفت نزدیک است و به نظر نمی‌رسد کسی مشکلی در نصب آن داشته باشد. البته فریب گرافیک پیکسلی بازی را نخورید چرا که برای اجرای آن به شکل ایده آل، به یک پردازنده Core i5 نیاز خواهید داشت.

بازی Minecraft Dungeons یک اثر نقش آفرینی / هک اند اسلش است و نسخه فرعی (اسپین آف) تازه‌ای از بازی ماینکرفت، اثر پرطرفدار استودیوی موجنگ (Mojang) به حساب می‌آید. این بازی، فرمول‌های جواب پس داده نسخه اصلی را کنار می‌گذارد و در آن خبری از معدن کاری یا ساخت و ساز نیست. پس اگر علاقه‌ای به ماینکرفت اصلی ندارید و در جستجوی اثری شبیه به سری بازی‌های خدای جنگ (God of War) هستید، این بازی برای شما جذابیت زیادی خواهد داشت.

سیستم مورد نیاز بازی ماینکرفت دانجنز

در بازی، سیاهچاله‌های زیادی وجود دارد که به صورت تصادفی تولید می‌شوند و به دلیل مسئله باعث می‌شود تا هرگز وارد یک سیاهچاله تکراری نشوید. شما همچنین با دشمنان آشنایی از نسخه اصلی همانند اسکلت‌ها و کریپرها (Creepers) به مبارزه می‌پردازید و باید از تله‌های مختلفی عبور کرده و پازل‌های چالش برانگیزی را حل کنید. در این بازی، هر سلاح و زره‌ای که دوست داشته باشید را می‌توانید به کار بگیرید و دشمنان را یکی پس از دیگری نابود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی ماینکرفت دانجنز

– سیستم عامل: ویندوز ۷ / ۸.۱ / ۱۰ (نسخه‌های ۶۴ بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i3-3210 – 3.2 GHz / ای ام دی A8-7600 – 3.1 GHz
– حافظه رم: 2 گیگابایت
– کارت گرافیک: اینتل  HD Graphics 4000 / ای ام دی Radeon R5 همراه با اوپن‌ جی ‌ال (OpenGL) ورژن 4.41 / انویدیا GeForce 400 Series / ای ام دی Radeon HD 7000 Series همراه با اوپن‌ جی ‌ال، ورژن 4.4
– پیکسل شیدر (Pixel Shader): ورژن 5.0
– فضای هارد دیسک: حداکثر 2 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه ۱۱

سیستم مورد نیاز بازی ماینکرفت دانجنز

سیستم پیشنهادی بازی Minecraft Dungeons

– سیستم عامل: ویندوز ۱۰ (نسخه ۶۴ بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i5-4690 – 3.5GHz / ای ام دی A10-7800 – 3.5 GHz
– حافظه رم: 4 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce 700 Series / ای ام دی Radeon Rx 200 همراه با اوپن‌ جی ‌ال، ورژن 4.5
– پیکسل شیدر (Pixel Shader): ورژن 5.0
– حافظه ویدیویی (VRAM): حداقل 256 گیگابایت
– فضای هارد دیسک: 4 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه ۱۱

همان طور که مشاهده کردید، بازی تقریبا بر روی هر نوع کامپیوتری بالا می‌آید و مشکلی در اجرای آن نخواهید داشت. کسانی هم که می‌خواهند بازی را با بالاترین گرافیک ممکن تجربه کنند، با یک پردازنده متوسط می‌توانند به خواسته خود برسند.

بازی Minecraft Dungeons علاوه بر رایانه‌های شخصی، بر روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ نیز در دسترس قرار دارد. این بازی به زودی در سرویس ایکس باکس گیم پس (Xbox Game Pass) نیز قرار خواهد گرفت. علاوه بر این‌ها، قابلیت کراس پلی به زودی به بازی اضافه می‌شود و شما می‌توانید با دوستانتان از کنسول‌های دیگر به بازی بپردازید.